Daar heb ik personeel voor.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:44 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wel eens voor professionele redenen. Soms moet ik wel een een plaatje bewerken.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Probeer maar es 40 dagen zonder, en dan praten we wel weer..
Hey, dat zouden we prive houden...quote:
ohw oepsquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, dat zouden we prive houden...
Als het me uitkomt.quote:
Ja, ik drink mijn biertje nog ff op en krijg nog een peukje van Flena en dan ga ik ook es pitten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:48 schreef Carooltje79 het volgende:
nog eentje![]()
En dan ga ik wel zo me bedje opzoeken
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:48 schreef Carooltje79 het volgende:
nog eentje![]()
En dan ga ik wel zo me bedje opzoeken
He Volvorijder, jouw zweepje is notorious...quote:
alweer 1? nou vooruit omdat jij het bentquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik drink mijn biertje nog ff op en krijg nog een peukje van Flena en dan ga ik ook es pitten.
Eeeej daar is ie weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:50 schreef Flena het volgende:
[..]
alweer 1? nou vooruit omdat jij het bent
ja verstandig wel .... maar leukquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:50 schreef Flena het volgende:
[..]
![]()
ja slapen zou wel verstandig zijn ja..
sommige mensen wel jahquote:
Compensatiedrang...quote:
ohw gaan we samen danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik drink mijn biertje nog ff op en krijg nog een peukje van Flena en dan ga ik ook es pitten.
dat probleem heb ik dus ookquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja verstandig wel .... maar leukheb helemaal geen zin nog
eeej doe jij es ff lief tegen mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeej doe jij es ff lief tegen mijGeil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat wordt geen pitten dan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |