Die moet opgewonden worden...quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Un beso significa amsistad, sexo, y amor
en cual quier parte del mundo no importa la religion.
Por un beso de su boca,
voy al cielo y hablo con dios.
Alcanzo las estrellas de emocion.
![]()
hahaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:10 schreef Flena het volgende:
[..]
![]()
![]()
geen idee wat je zegt maar ik doe wel mee
![]()
hij is zeker weer druk met iets andersquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha
El_Matador doe jij es vertalen alsjeblieft
Een kus betekent vriendschap, seks en liefde.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Un beso significa amsistad, sexo, y amor
en cual quier parte del mundo no importa la religion.
Por un beso de su boca,
voy al cielo y hablo con dios.
Alcanzo las estrellas de emocion.
![]()
ohw daar was je wel hahaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kus betekent vriendschap, seks en liefde.
Waar je ook ter wereld bent, religie speelt geen rol.
Met een kus van jouw mond, ga ik naar de hemel en praat met God.
Van emotie raak ik de sterren aan.
Vrij vertaald.
ooh ja daar dans ik wel op meequote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kus betekent vriendschap, seks en liefde.
Waar je ook ter wereld bent, religie speelt geen rol.
Met een kus van jouw mond, ga ik naar de hemel en praat met God.
Van emotie raak ik de sterren aan.
Vrij vertaald.
En van welke muziek hou jij?quote:
haha ja ik ben ook geen opera fan haha en voor de rest kun je me met zn beetje alles wel blij makenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:26 schreef Flena het volgende:
[..]
eigenlijk alles wel...behalve opera![]()
maar verder eigenlijk alles
ja dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja ik ben ook geen opera fan haha en voor de rest kun je me met zn beetje alles wel blij maken
haha nee dat werkt ook niet met die cams.. die van mij zien er ook altijd belachelijk uitquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:29 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook
ik probeer een fatsoenlijke foto te maken met de cam en het lukt gewoon niet![]()
Recht in de camera kijken en de muis positioneren zodat je gelijk kan afklikken.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:29 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook
ik probeer een fatsoenlijke foto te maken met de cam en het lukt gewoon niet![]()
ja tis echt verschrikkelijk...die die nu in fobo staat is ook met de cam gedaan...maar die ik nu gemaakt heb zijn echt nog erger!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee dat werkt ook niet met die cams.. die van mij zien er ook altijd belachelijk uit
Heb je geen GSM met camera dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:29 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook
Klopt.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee dat werkt ook niet met die cams.. die van mij zien er ook altijd belachelijk uit
jaaa dat wel...quote:
Single vrouwen....quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:33 schreef Flena het volgende:
[..]
jaaa dat wel...![]()
maarrr niks om dan de foto van de telefoon op de pc te krijgen![]()
dus dat werkt ook nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |