Terrecht had je de stoep op geveegd met een ban voor 3 enquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:24 schreef Matthijs- het volgende:
Verwachte reacties zijn om te voorkomen dat men met té voorspelbare onzin gaat komen. Maar toen ik die ooit eens plaatste werden ze verwijderd door een of andere kutmod.
Google vindt niks...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:25 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Hoeft niet .. zie google.
NOoooooooooooooooooooooooooooooEEeesss!!quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:23 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
alleen aan verwachte klootzakken en daar ben jij 1 van.
TS is geen baas. Maar die reactie had ie wel verwacht denk ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:40 schreef aussieaussie het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
TS![]()
Lief dagboek...
TS is homo
Verkapt 'kijk mij een baas zijn' topic
TS is een huilie
Talpa![]()
En die zag je allemaal niet aankomen?
Zeggen DJquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:40 schreef aussieaussie het volgende:
TS![]()
Lief dagboek...
TS is homo
TS is een huilie
Talpa![]()
Er werd niet gezegd dat je de grootste bent, alleen maar een verwachtte, en dat zijn er veel op Fok..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:37 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Klap je handen maar kapot. Mij hoef je niet te vertellen dat ik de grootste klootzak ben.
Die is heel positief en ik eis een bedankjequote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:40 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Dan lees ik de rest van je ''message'' ook niet![]()
Ik doe het voor je.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:50 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Er werd niet gezegd dat je de grootste bent, alleen maar een verwachtte, en dat zijn er veel op Fok..
Je vergeet deze:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:40 schreef aussieaussie het volgende:
TS![]()
Lief dagboek...
TS is homo
TS is een huilie
Talpa![]()
Bedankje? Vind het eigenlijk vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die is heel positief en ik eis een bedankje
Nee sorryquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
Je vergeet deze:
ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!1111111111!!!!!!!!
QFTquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:10 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
VERWACHTE REACTIES IS NIET TOV!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |