Rassenvermengingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:51 schreef Scarface2004 het volgende:
niet, snap dat dan.
9000 verschillende nationaliteiten in dit land, alsof die allemaal gaan samenwerken.
forgetaboudit
Alsof de politiek er voor zorgt dat we samenwerken.. Nou ook weer met die Wilders, lekker samen werken met de moslims..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:51 schreef Scarface2004 het volgende:
niet, snap dat dan.
9000 verschillende nationaliteiten in dit land, alsof die allemaal gaan samenwerken.
forgetaboudit
Dus ben je nu tegen de EU of tegen politiek in het algemeen ?quote:
Volgens mij was Pim aardig op weg om de boel te ontmantelen, maar die is door de zittende orde afgemaakt, dus denk niet dat we veel met de politiek kunnen bereiken..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus ben je nu tegen de EU of tegen politiek in het algemeen ?
Volkert van der G. was de zittende orde?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:58 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Volgens mij was Pim aardig op weg om de boel te ontmantelen, maar die is door de zittende orde afgemaakt, dus denk niet dat we veel met de politiek kunnen bereiken..
Volkert heeft zich laten mannipuleren door de media, net als met die 14 miljoen anderen gebeurt.. Wake Up..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:03 schreef Koekz het volgende:
[..]
Volkert van der G. was de zittende orde?
Moslims eruit en dan kunnen we weer fijn samenwerken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:54 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Alsof de politiek er voor zorgt dat we samenwerken.. Nou ook weer met die Wilders, lekker samen werken met de moslims..
Hij zit nu wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:03 schreef Koekz het volgende:
[..]
Volkert van der G. was de zittende orde?
OMG OMG jij bent ook al gemanipuleert door de media!!!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:07 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Volkert heeft zich laten mannipuleren door de media, net als met die 14 miljoen anderen gebeurt.. Wake Up..
Racisten lynchen, en met een schone lei beginnen..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moslims eruit en dan kunnen we weer fijn samenwerken.
Jij bent beinvloed door de media. Hoe moet het nu verder met je ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:15 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Racisten lynchen, en met een schone lei beginnen..
Tuurlijk.. En jij ben harstikke vrij... ... ... Zolang je maar werk, consumeer en belasting betaalt..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
OMG OMG jij bent ook al gemanipuleert door de media!!!
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:18 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Tuurlijk.. En jij ben harstikke vrij... ... ... Zolang je maar werk, consumeer en belasting betaalt..
Ja, omdat ons dat is aangeleerd door de bankdirecteuren, weet ik veel hoeveel eeuwen geleden.. De mens weet ondertussen niet beter dan dát.. En kijk wie er met het geld weg lopen in crisis-tijd..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:21 schreef Heathen. het volgende:
[..]
werk is noodzakelijk om de dingen te doen die ik wil doen. Het is niet anders.
Dus je wilt rechts en dictatoriaal?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:07 schreef Seam het volgende:
Ik ben het trouwens wel eens dat de politiek in Nederland veel te links is. Verder vind ik ook het democratie ook verschrikkelijk. Het totale volk laten beslissenDe meerderheid van het volk is dom en onkundig en verdiend het recht niet om enige inspraak te hebben op het bestuur van dit land.
waar zeg ik dat het een alleenmacht moet wordenquote:
Dit was 1 van de eerste reacties op mijn eerste post :quote]Op zondag 24 mei 2009 23:47 schreef Edwinuss het volgende:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:49 schreef doubleyouteaare het volgende:
Klacht, subklacht, antiklacht en verwachte reacties graag.
Die klacht staat er al op verzoek, maar een sub- en antiklacht kan je op je buik schrijven..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:56 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Dit was 1 van de eerste reacties op mijn eerste post :quote]Op zondag 24 mei 2009 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom doet iedereen in de OP bij KLB de "verwachte reacties" het heeft geen nut en het is al helemaal niet grappig.
Jij had nog liever aan ruilhandel gedaan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Ja, omdat ons dat is aangeleerd door de bankdirecteuren, weet ik veel hoeveel eeuwen geleden.. De mens weet ondertussen niet beter dan dát.. En kijk wie er met het geld weg lopen in crisis-tijd..
En ik krijg elke maand mijn uitkering wel, dus wat zou ik me druk maken? Juist door die egoistische onverschilligheid bestaat er veel onzichtbaar leed door oa armoede..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:57 schreef Leonidas82 het volgende:
Waarom zouden we alles platgooien?
Ik krijg elke maand salaris, word vermaakt door SBS-6, luister 100% NL, wilders is mijn hoeder en kan eens in de zoveel tijd gratis zuipen op trouwerijen en verjaardagen. Ik ben tevreden
Mij waren ze aan het dreigen: Als je die baan niet neemt voor morgen word je uitkering daar de dupe van.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:09 schreef ANTAM het volgende:
[..]
En ik krijg elke maand mijn uitkering wel, dus wat zou ik me druk maken? Juist door die egoistische onverschilligheid bestaat er veel onzichtbaar leed door oa armoede..
Ach, we moeten er wat voor over hebben om in vrijheid te kunnen leven..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:58 schreef cheqy het volgende:
[..]
Jij had nog liever aan ruilhandel gedaan?
Dát bedoel ik dus ! We leven in een straf/werkkamp.. Arbeit mach frei ofzoiets, alleen is het prikkeldraad vervangen door onbewust gevormde psychologische hekken..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:11 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Mij waren ze aan het dreigen: Als je die baan niet neemt voor morgen word je uitkering daar de dupe van.
Vandaag kreeg ik gewoon volle mep overgemaaktNog eerder als werkende burgers.
Nederland
Het UWV moet zulke uitvreters als jij keihard aanpakkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:11 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Mij waren ze aan het dreigen: Als je die baan niet neemt voor morgen word je uitkering daar de dupe van.
Vandaag kreeg ik gewoon volle mep overgemaaktNog eerder als werkende burgers.
Nederland
Ik stel voor dat niemand meer werkt. Dan gaat alles ineens stukken beter, voorspel ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:15 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Dát bedoel ik dus ! We leven in een straf/werkkamp.. Arbeit mach frei ofzoiets, alleen is het prikkeldraad vervangen door onbewust gevormde psychologische hekken..
FUCK de maatschappij ik heb schijttttttttttttttttttttt eraan!!!!!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:15 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Het UWV moet zulke uitvreters als jij keihard aanpakkenAls ik UWV-ambtenaar was had ik allang je uitkering afgepakt en onder dwang een schoffel in je hand gedouwd en een oranje bodywarmer om je nek geslingerd. Werken in het stof des aanschijns zul je. Zulke lowlife's als jou moeten ze structureel de zweep overheen halen
De maatschappij heeft tenslotte ook schijt aan ons.. En zo'n grote uitkering als die zakkenvullers in Den Haag zullen we toch nooit krijgen..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:22 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
FUCK de maatschappij ik heb schijttttttttttttttttttttt eraan!!!!!
werken zullen jullie schorem.. vuile psychische kooidieren!
ik leef hoe ik wil en geld heb ik.. van jullie!
HA!
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:27 schreef ANTAM het volgende:
[..]
De maatschappij heeft tenslotte ook schijt aan ons.. En zo'n grote uitkering als die zakkenvullers in Den Haag zullen we toch nooit krijgen..
nog voordat de bank bestond moest men al werken om te eten. Als jij een beter plan hebt, ik hoor het graag. Ik weet wel dat we uiteindelijk naar een beschaving toe gaan die zich meer gaat richten op ontplooiing.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Ja, omdat ons dat is aangeleerd door de bankdirecteuren, weet ik veel hoeveel eeuwen geleden.. De mens weet ondertussen niet beter dan dát.. En kijk wie er met het geld weg lopen in crisis-tijd..
Wél voordat de ABN/AMRO bestond, maar eens zijn er mensen geweest die een manier bedacht hebben om zichzelf door middel van de arbeid van het volk, en de primaire behoeftes het volk uit te buiten..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:34 schreef Heathen. het volgende:
[..]
nog voordat de bank bestond moest men al werken om te eten. Als jij een beter plan hebt, ik hoor het graag. Ik weet wel dat we uiteindelijk naar een beschaving toe gaan die zich meer gaat richten op ontplooiing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |