Met de heupen zwaaien is lekker, alleen die draaien maken is kut (voor een beginner als ik)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:19 schreef El_Matador het volgende:
40 dagen zonder seks (inclusief zelfseks) zou ik echt niet volhouden...![]()
En dansen is heerlijk. Als ik uitga sta ik wel midden op de dansvloer. En ook daarbuiten (zie fobo).
Salsa is trouwens niet zo moeilijk. Merengue nog makkelijker
Ik geloof je voor deze ene keerquote:
kee dan Tijnquote:
Hahaha ja in principe wel. Ik was eigenlijk van plan om een backpack te vragen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef Flena het volgende:
[..]
das dan een mooi idee voor verjaardagscadeautje
Inderdaad dat zou ik ook niet volhoudenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:19 schreef El_Matador het volgende:
En dansen is heerlijk. Als ik uitga sta ik wel midden op de dansvloer. En ook daarbuiten (zie fobo).
quote:
vraag je het gewoon allebeiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hahaha ja in principe wel. Ik was eigenlijk van plan om een backpack te vragen.
en exclusief zelfsex dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad dat zou ik ook niet volhouden
Gewoon beide vragenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hahaha ja in principe wel. Ik was eigenlijk van plan om een backpack te vragen.
quote:
Avondjequote:
Djayquote:
hoooiquote:
Heej, wat een leuke ava heb je nuquote:
Heej !quote:
Ik heb het weleens gedaan voor een maand (dat was mijn doel). De geheelonthouding was niet makkelijk maar uiteindelijk wel gelukt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:19 schreef El_Matador het volgende:
Dansen is niet mijn ding. Ik doe wel mee maar heb altijd het gevoel dat ik een ander ritme aanhoud dan de rest.quote:En dansen is heerlijk. Als ik uitga sta ik wel midden op de dansvloer. En ook daarbuiten (zie fobo).
nee maar er raakte veel mensen in de war dus ik dacht dan neem ik maar weer een andere..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, wat een leuke ava heb je nu
Was je zo geschrokken van het Pheno topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |