De vijfde wanneer en wat is er dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Thnx! jij bent er ook de 5e?
ennuh stemmen kan elke 20 minuten he ... dus voor onder de downtime![]()
de 5e september, de 10 jaar bestaanmeet van fokquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De vijfde wanneer en wat is er dan?
Ik ga eerst ff met hondje wandelen en dan zou ik het vanmiddag beetje in de gaten houden en stemmen
Dat is nog ver weg. Maar zit wel een kans in dat ik me ook op ga geven.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
de 5e september, de 10 jaar bestaanmeet van fokMaar ik neem geen rozen dit keer mee voor de vrouwen, dat gaat uit de klauwen lopen
lachen, laatste meet is alweer lang geleden in die tapaszaakquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is nog ver weg. Maar zit wel een kans in dat ik me ook op ga geven.
Kickequote:
mogguhquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:51 schreef Peter6000 het volgende:
Je bent een gore smeerlap.
Als er iemand is die NIET voor wereldvrede zorgt, ben jij het wel.
zo snel heb ik wereldvrede ook weer niet voor elkaar !quote:
Ik had het over de downtime, voor wereldvrede mag je best een week uittrekkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo snel heb ik wereldvrede ook weer niet voor elkaar !
is die downtime tot maandag ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het over de downtime, voor wereldvrede mag je best een week uittrekken
en hij is zich ervan bewust dat na zulke grappen er mensen hier op het forum zijn die direct naar de prozac grijpen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat schijnt een garpje van Iteejer geweest te zijn
Daarom extra leuk denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
en hij is zich ervan bewust dat na zulke grappen er mensen hier op het forum zijn die direct naar de prozac grijpen?
ja dusquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:20 schreef D. het volgende:
en nog maar eentje, misschien heb ik de 70.000.000ste wel
niets mis mee toch ?quote:
IK WOU HEM HEBBEN JAquote:
NL/TOPIC/1303338/3/50#70000000-bestandquote:
Ik las net in een ander topic dat ie er bijna was, dus was aan het oplettenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
NL/TOPIC/1303338/3/50#70000000-bestand
gefeliciteerd
![]()
Waar je al niet op let met posten, over de hoeveelste post je hebt![]()
En ff weer op Bommelmans gestemd
quote:
Aangenaamquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen welkom in TBO trouwens, kom nog eens terug, ooit.
Ja, straks is er zelfs een stream enzoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen welkom in TBO trouwens, kom nog eens terug, ooit.
Nou, bedankt voor het niet gunnen danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:37 schreef Nizno het volgende:
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
even stemmen op @berryv
Als het toch een stormlooptopic is dit
Enne D.
Ik gun het je niet, maar toch gefeli
Bij Palma in haar cafeetjequote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
wel a'dam maar weet niet welke meeting jij bedoeld
Geen idee, maar ik stel voor dat we hier gewoon verder gaan : http://irc.tweakers.net/debunkeronlinequote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat gaat de boel plat eigenlijk?
en was die mooiquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik hier maar es ff kijken naar de 70.000.000ste post
Hoi Eva,geen kater meer?quote:
geen idee, maar in dit tempo ga ik iig nick en simon voorbijquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb een direct linkje gemaakt die om de 20 min refreshed, jammer genoeg server side zodat ik hem alleen kan gebruiken. Moet ook client-side kunnen, maar ff geen tijd voor nu![]()
tot wanneer geldt dit
PFFF ze hadden ook met minpunten + toelichting moeten doenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen idee, maar in dit tempo ga ik iig nick en simon voorbij
zou jij mij min punten gegeven hebben? nee toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
PFFF ze hadden ook met minpunten + toelichting moeten doen
Neequote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou jij mij min punten gegeven hebben? nee toch?
quote:This competition is for individuals only. No groups allowed.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee![]()
Zou gelijk gaan leren hoe je zo een script moet schrijven
Om boven nickensimon te eindigen moet je geloof ik ff de notaris twitteren
[..]
lol
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee![]()
Zou gelijk gaan leren hoe je zo een script moet schrijven
Om boven nickensimon te eindigen moet je geloof ik ff de notaris twitteren
[..]
wat hij zegtquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
En wat dacht je van geenstijl en powned
de chat is er nog : http://irc.tweakers.net/debunkeronlinequote:
Misschien vannacht, ga d'r vandoor nu.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
de chat is er nog : http://irc.tweakers.net/debunkeronline
27.quote:
ik ook van jou Peter...happy downtime!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom helpen jullie die smeerlap?
Hij geniet van mensen die zichzelf in hun wanhoop (om geen emotionele pijn te voelen) kapot snijden.
Zo`n smerig mannetje verdient geen punten.
Die verdient pijn.
Die hebben meerdere ijzers in het vuurquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
En wat dacht je van geenstijl en powned
Waarom help jij jezelf nietquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom helpen jullie die smeerlap?
Hij geniet van mensen die zichzelf in hun wanhoop (om geen emotionele pijn te voelen) kapot snijden.
Zo`n smerig mannetje verdient geen punten.
Die verdient pijn.
Omdat ik geen probleem met hem heb en niet kan beoordelen over het hoe en wat van jullie onenigheidquote:
Zoals jij Bommie beschrijft, ken ik hem niet. Oud zeer misschien Peter?quote:
Kwestie van beleefdheidquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:41 schreef PC eend het volgende:
Waarom gaan jullie daar nog serieus op in
Kut en ik maar denken dat jullie ook aan het stoken zijnquote:
Godzijdank zien oldbies als ons daar nog wat vanquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:41 schreef PC eend het volgende:
Waarom gaan jullie daar nog serieus op in
Hij is er zelf ook niet vies van om hier en daar te proberen wat emotionele schade te berokkenen (en dan heb ik het even niet over bij hemzelf)
zo kicke he... daaaaaaaaaaaaaag slick en diepum!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:35 schreef beequeen het volgende:
Let je wel op Bommie!!!!!! Je bent N&S voorbij.![]()
![]()
Ik ga BBQ-en. Smakelijk allemaal.
Ik dacht al, dat offline posten gaat mij goed afquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:51 schreef versabommie het volgende:
yeps
heeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:00 schreef Laysa het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej...fok is er nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |