Dat is toch niet te vreten?quote:[b]traditioneel kan consumeren met de staart omlaag je kanaal in.
Leer lezen manquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat heeft het salaris van je collega er mee te maken, jostitostiJaloerssssss?
Ja en niemand die er iets van zegt ???quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:03 schreef McFearless het volgende:
Bespottelijk, dat dit kan in Nederland.
lolquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:43 schreef Harde_Kip het volgende:
En iedereen weet in Amstelveen heb je alleen rijke stinkerds die alleen de beste kwaliteit accepteren.
Ik snap dat niet, snap jij het? MAAR JE KAN ER WEL WAT AAN DOEN.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:09 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ja en niemand die er iets van zegt ???
Haring moet je aan de staart vast houden en dan in je keel laten zakken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:56 schreef DaanA het volgende:
Ja, duh, fatsoenlijk opgevoede mensen eten met mes en vork. Alleen paupers eten met hun handen.![]()
Eigen schuld. Had je maar naar een kraam van je eigen niveau moeten gaan.
Nee hij rijdt in een autoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Uhuh en hij rijdt een Ferrari en heeft een TomTom_!
Amsterdamquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:50 schreef Ole het volgende:
In Amsterdam e.o. eet je je haring in stukjes, niet in één keer aan de staart naar binnen.
hapquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een veelvoud van een modaal salaris niet veel vinden.
Check. Ik heb er al 5 op vandaagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:18 schreef Bolter het volgende:
HN op een wit broodje met wat uitjes....! Ah, ga er morgen ook wat halen.
Nou zeg...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rolletje pepermunt bij de hand neem ik aan?
Wat wil je leren dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wil graag leren hoe het moet. Broodje haring
.
Hoe je het best een broodje haring kan eten, welke voorzorgsmaatregelen men doorgaans neemt, wat de beste technieken zijn. Ik zoek altijd naar verbetering.quote:
Gaan we samen een broodje haring eten dan. Vakkennis breng je immers in de praktijk over.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe je het best een broodje haring kan eten, welke voorzorgsmaatregelen men doorgaans neemt, wat de beste technieken zijn. Ik zoek altijd naar verbetering.
Met een staartje ! ! !quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:27 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, wat dacht jij dan ? In mijn reet ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:32 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Laat je ze dan in je keel glijden?
Ja levendige schijnen in de reet enzo nogal fijn te zijnquote:
Dat is zondequote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Ben zeer allergisch voor haring, dus helaas, ik vind ze heerlijk maar durf ze niet meer te eten
Wat moet dat spul rechtsboven voorstellen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:27 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dus een viswijf.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:30 schreef agentstarling het volgende:
Heb er gister 1 op wél met staart 1,75 euro schoon aan de haak.
Vond hem heerlijk maar jezus die vrouw op de markt wat een snertwijf ik denk de meest onaardige visvrouw ter aarde!
dat was mijn klacht.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:27 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn zure bommen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat moet dat spul rechtsboven voorstellen?
Hier krijg je alleen uitjes en niet van die smurrie.
Ken je winkelcentrum Kostverloren met die grote dirk van den Broek? Daar heb je ook een AH in de buurt en daarachter staat een viskraam.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:32 schreef leetzors het volgende:
Waar in Amstelveen, dan weet ik dat ik ze daar niet haal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |