ohw jaa ik moet voorzichtig met jou doen hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan we dansen
* als me lichaam het houd
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:49 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
nee, integendeel, ik ben meer zo'n softie die op zoek is naar 'de ware' ...
Robijn zoekt Wasverzachter...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:49 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
nee, integendeel, ik ben meer zo'n softie die op zoek is naar 'de ware' ...
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jaa ik moet voorzichtig met jou doen he
maar dat is tegelijkertijd ook best vervelend, kritisch zijn.quote:
Ik word niet in 5 minuten verliefd en ben ook kritisch.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
maar dat is tegelijkertijd ook best vervelend, kritisch zijn.
Ik benijd mensen die in 5 minuten verliefd worden
Om dan na 5 minuten weer liefdesverdriet te hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Ik ken het. Ben je wel eens een jongen beter gaan leren kennen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik word niet in 5 minuten verliefd en ben ook kritisch.
Maar zelfs als je niet verliefd bent, kun je een heerlijke avond hebben hoor.
dat is waar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik word niet in 5 minuten verliefd en ben ook kritisch.
Maar zelfs als je niet verliefd bent, kun je een heerlijke avond hebben hoor.
ohwww beterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nu nog even wel, als ik rustig doe moet het eind van a.s week weer een stuk beter gaan
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar helaas voel ik niet zo snel vlinders in m'n buik. En de jongens die dat WEL voor mekaar kan krijgen, zijn niet geinteresseerd....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:55 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik ken het. Ben je wel eens een jongen beter gaan leren kennen?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
5minuten is wel erg kort, 15/20minuten moet te doen zijn
ik kan wel snel verliefd worden... maar ook net zo snel erweer klaar mee zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben de ware voor een nachtjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hm, hoelang ben jij al single?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ja dat is toch altijd zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar helaas voel ik niet zo snel vlinders in m'n buik. En de jongens die dat WEL voor mekaar kan krijgen, zijn niet geinteresseerd....zul je altijd zien.
Ik heb laatst ergens gelezen dat mannen in 15 seconden verliefd kunnen worden. Of het waar is...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohwww beter
volgende week heb je toch je verjaardag?!
of zit ik nu iets heeeel erg door elkaar te halen
veel afknappers?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik kan wel snel verliefd worden... maar ook net zo snel erweer klaar mee zijn
Bronquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens gelezen dat mannen in 15 seconden verliefd kunnen worden. Of het waar is...
Hoe jong word je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
juist niet of wel, ben zelf verwarrend bezig
morgen ben ik oficeel jarig, vier het volgende week
min of meer klopt het
Dat is alleen de tijd die het bloed erover doet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens gelezen dat mannen in 15 seconden verliefd kunnen worden. Of het waar is...
oh, alvast gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
min of meer klopt het
ohww zat ik toch nog beetje in de buurtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
min of meer klopt het
Aw, naar is dat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar helaas voel ik niet zo snel vlinders in m'n buik. En de jongens die dat WEL voor mekaar kan krijgen, zijn niet geinteresseerd....zul je altijd zien.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
nou ik ben gwn heel impulsief en dan ineens ben ik het ook zat en denk ik wat moet ik hier toch mee en dan ben ik er wel heel snel klaar meequote:
Een of ander vrouwenblad wat ik mee had genomen op vakantie en daar ook heb weggegooid.quote:
welk gevoel precies? verliefdheid?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:01 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Aw, naar is dat.
Ik ben weer op zoek naar het gevoel, maar het is even zoek geloof ik.
ach misschien nog niet de juiste tegen gekomen, als dat wel gebeurt kan het heel anders zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou ik ben gwn heel impulsief en dan ineens ben ik het ook zat en denk ik wat moet ik hier toch mee en dan ben ik er wel heel snel klaar meeslechte eigenschap I know
Dan zal het wel waar zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een of ander vrouwenblad wat ik mee had genomen op vakantie en daar ook heb weggegooid.
hmm, kortbondige hartstochtelijke scharrels dus?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou ik ben gwn heel impulsief en dan ineens ben ik het ook zat en denk ik wat moet ik hier toch mee en dan ben ik er wel heel snel klaar meeslechte eigenschap I know
quote:
ohw jawel als het de juiste is dan ga ik er ook wel 100% voor hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach misschien nog niet de juiste tegen gekomen, als dat wel gebeurt kan het heel anders zijn
Jij beult mo ook zo afquote:
nou idd pcies, af en toe voel ik me echt een sletjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:04 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
hmm, kortbondige hartstochtelijke scharrels dus?![]()
Kan leuk zijn, alleen op de lange temijn vervelend inderdaad.
Mooie tijd om tot een uur of 2 te sexenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:06 schreef _Ruby_ het volgende:
haha, 23.00 is toch best een mooie bedtijd
jawel alles kan maar ben van jou nie gewendquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen zin in
[..]
Ja kan dat niet dan?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jawel als het de juiste is dan ga ik er ook wel 100% voor hoor
Juistem. Ik ben voor een tijd nog geen klik tegengekomen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooie tijd om tot een uur of 2 te sexen![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |