quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeej![]()
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee![]()
![]()
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeg, hou 's opIk zou willen dat ik tegen iemand aan kon kruipen nu
Je vergeet je fotosquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef _Ruby_ het volgende:
alleen, verveeld, single, en thuis op een vrijdagavond, ik kom maar even hier spieken.
Hoi
Sorry Sedanquote:
Welkomquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef _Ruby_ het volgende:
alleen, verveeld, single, en thuis op een vrijdagavond, ik kom maar even hier spieken.
Hoi
hey heyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef _Ruby_ het volgende:
Hoi
wat is er te doen in utrecht?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef halfbearad het volgende:
Het discogebeuren is nu aardig aan het losbarsten. Iemand in Utrecht zin om te gaan kijken?
hoooiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef _Ruby_ het volgende:
Hoi
Als ik in de buurt was zou ik gegaan zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef halfbearad het volgende:
Het discogebeuren is nu aardig aan het losbarsten. Iemand in Utrecht zin om te gaan kijken?
Welcome to the club.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef _Ruby_ het volgende:
Hoi
Omkoping heet dat!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sorry Sedan![]()
kusje om het goed te maken
Ik ook nietquote:
Zou wel willenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef halfbearad het volgende:
Hoi, welkom in de wondere wereld van singles,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef _Ruby_ het volgende:
Hoi
ziet er gezellig uit zeg, jammer dat ik niet in de buurt zitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:20 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Night fever disco![]()
http://www.night-fever-utrecht.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |