quote:
Ik ben een verstandige meidquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jij bent er vroeg bij vandaag, Welterusten en Slaap lekker
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een verstandige meid
[sub]al ga ik eerst nog ff serie kijken, maar de wekker gaat morgen om 7.15
Snap ik. Maar het komt echt over als je hopeloos verloren bent als je single bentquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Beetje tweespalt op het moment. Aan de ene kant ben ik heerlijk vrij, aan de andere mis ik het vertrouwde lichaam dat naast me lag voor 4 jaar.
Hmm, dvdbox leeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
serie kijken, ja dat ken ik wel , toch nog maar een aflevering , nog eentje dan..........
Afgesproken danquote:
douchzequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga ik maar ff douchen, lief blijven he , ben zo weer terug
Nou niet hopeloos, maar ik heb nog steeds het flirtvermogen van een hark. Het is weer ff wennen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:47 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar het komt echt over als je hopeloos verloren bent als je single bent
flirtvermogen van een hark?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou niet hopeloos, maar ik heb nog steeds het flirtvermogen van een hark. Het is weer ff wennen.
Zie het als een uitdaging! Het is zomer (behalve het weer danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou niet hopeloos, maar ik heb nog steeds het flirtvermogen van een hark. Het is weer ff wennen.
12:00 uur bij mij.quote:
Dat is beter dan helemaal geen flirt vermogenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tot zondagquote:
Ik wou zeggen autistisch konijn. Maar konijntjes werken best goed als ijsbreker.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:50 schreef Flena het volgende:
[..]
flirtvermogen van een hark?![]()
sorry die had ik nog nooit gehoord
Je hebt net een date gescoord?quote:
Wat doe je dan als je een meisje ziet die je wil ziet zittenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is beter dan helemaal geen flirt vermogen![]()
Helaas heb ik ook geen flirt vermogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |