Belgische cultuur erg verschillend met de Nederlandse?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wel lange dagen, maar leerzaam
. Kan de ervaring hier uit Nederland prima toepassen en daarnaast nog heel wat nieuwe dingen leren
. Grote voordeel is dat ik samen met een andere Nederlander daar aan de slag ben gegaan. Die heeft een paar jaar geleden al bij mij op de afdeling gezeten, dus we kennen elkaar al erg goed. Klikt nu ook prima. En leer ook veel van hem
.
Wel wat anders, maar ik wen er snel aan. Bovendien speelt hier ook nog Vlaams vs Franstalig mee vanwege de overname van een Franse toko vorig jaar. Dat kan wel es tot 'spanningen' (geen samenwerking) leiden. Maar 't is onze uitdaging om dat proberen te veranderen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Belgische cultuur erg verschillend met de Nederlandse?
De laatste keer dat ze samen in de Freaknacht zaten tussen 1 en 4 hebben ze een stuk of 7 keer MARS! gedraaid, en Twitter geïntroduceert aan het grote publiek.quote:
Gooooedenavondquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:08 schreef Sersjee het volgende:
Meteen de Cocktail Slippers maar... Fijne plaat!
Woehoe, internet doet 't weer!
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze samen in de Freaknacht zaten tussen 1 en 4 hebben ze een stuk of 7 keer MARS! gedraaid, en Twitter geïntroduceert aan het grote publiek.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Iets met "dood aan Ziggo" en meer van dat werk.
heeeeeeeeeeeel hard! was echt geniaal op pinkpopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |