Laat me raden, grolsch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Buschetta het volgende:
Sowiezo iemand die bier uit blik drinkt en dan ook nog zo'n waardeloos merk zouden ze uit de maatschappij moeten verwijderen.
quote:
quote:
Waar woon(de) je ergens dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:21 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Goede opmerking![]()
Ben opgegroeid met Grolsch. Vond het nooit echt super vaak bij 1/4 beugel over was de smaak eraf.
Fietste elke dag langs de Grolsch fabriek en rook de hop geuren. Ben later overgestapt op Whiskey.
Van land tot land dronk ik een verschillend drankje. Maar zelden bier
Nu woon ik in Tsjechie en drink weer bier![]()
En toevalligerwijs rijdt ik elke dag naar m'n werk langs de Stare Brno fabriek met dezelfde herkenbare hop geur
Zeg, dit is een biertopic! Je levensverhaal vertellen doe je maar in MLN.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:21 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Goede opmerking![]()
Ben opgegroeid met Grolsch. Vond het nooit echt super vaak bij 1/4 beugel over was de smaak eraf.
Fietste elke dag langs de Grolsch fabriek en rook de hop geuren. Ben later overgestapt op Whiskey.
Van land tot land dronk ik een verschillend drankje. Maar zelden bier
Nu woon ik in Tsjechie en drink weer bier![]()
En toevalligerwijs rijdt ik elke dag naar m'n werk langs de Stare Brno fabriek met dezelfde herkenbare hop geur
Dat het er niet lag toen ik het wilde pakken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:40 schreef UncleSam het volgende:
Wat is je nou je klacht? Je hebt je nare Amstel toch?
Nee, jij bent hier de enige met smaakquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat het er niet lag toen ik het wilde pakken.
En het moge duidelijk zijn: Fok! heeft geen smaak qua bier.
Van welk bier hou jij dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:48 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Amsteldas toch geen bier man.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:48 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Amsteldas toch geen bier man.
Dat smaakt in ieder geval beter dan Amstel ..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:55 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit sarcasme is....
Brand Bier, Alfa, Duvel, Hertog Jan etc.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
Daarom ben ik het ook eens met jou nickname.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:59 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Brand Bier, Alfa, Duvel, Hertog Jan etc.
Gewoon bier met karakter he.![]()
[..]
![]()
Er is genoeg lekker Bier, maar Amstel en Heineken zeer zeker niet.
Had toestraks een La Chouffe, belgisch bier net als Duvel. Die deed me toch even de das om![]()
Hahahaha met die kaboutertjes eropquote:
In de volle zon is het ook absoluut niet aan te raden. Pinksterzondag de hele middag Choufjes op het terras zitten drinken. Lang geleden dat ik zo dronken van een terras af rolde.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:04 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Hahahaha met die kaboutertjes erop![]()
heftig hoor met blowen erbij, moest echt even rondje gaan lopen anders lag ik op bed te slapen
Er zijn gekken die dat lekker vinden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef BasEnAad het volgende:
Zijn er serieus mensen op aarde die Amstel als favoriete pils hebben?
HET IS ECHT ZO GELOOF MIJ!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef BasEnAad het volgende:
Zijn er serieus mensen op aarde die Amstel als favoriete pils hebben?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:59 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
HET IS ECHT ZO GELOOF MIJ!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja dat heb je als je ermee blijft zitten he.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:18 schreef MdMa98 het volgende:
Bij mijn werk, staat het amstel bier koud voor de klanten, even vragen, en je krijgt een koud kratje bier mee!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:08 schreef fratsman het volgende:
Ik heb de fles LaChouffe leeg, ik ga nu over op ander fatsoenlijk bier.Ga me koud pilsje ook maar uit de ijskast halen. Proost kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
//// WEL HALVE LITERS TOCH??\\\\
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |