abonnement Unibet Coolblue
pi_70571462
Kom Tokay, een Waals graecus in Amerika, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:09:55 #127
71048 Tokay
makes your day!
pi_70605732
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:22 schreef pyl het volgende:
Kom Tokay, een Waals graecus in Amerika, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Hmpfz.
Dat kun jij nu wel zeggen pyl, maar dat valt anders nog niet mee, hoor.
Trouwens, il y a plusieurs jours que j'ai eu donné ma pipe à Martin, weet je nog?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_70608667
Gaan we eigenlijk nog met hiatus deze zomer?
pi_70608685
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:40 schreef Gellius het volgende:
Gaan we eigenlijk nog met hiatus deze zomer?
Niemand zou het verschil opmerken
pi_70608740
Nou kom kom, Scrutinizer. Je moet eens opletten hoe anders de sfeer is als er niet weinig, maar niet gepost wordt. Dat is toch iets geheel anders hoor. Hmm, misschien toch te subtiel voor een dummie.
pi_70608787
Dummies zijn juist heel sfeergevoelig. Dat is ook waarom ze kaarsen tegen de vitrages zetten.
pi_70610284
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:40 schreef Gellius het volgende:
Gaan we eigenlijk nog met hiatus deze zomer?
Dat vind ik een goed idee. Is me vorig jaar ook erg goed bevallen, even geen 'raad-druk'.
Aldus.
pi_70610481
Precies. Ik wil in Polen niet de hele tijd jachtig op zoek naar open access points. Even rust hoor. Moeten we even plenair een periode aftikken?
pi_70611097
Wellicht de bouwvak (midden Nederland) aanhouden? Gaat Pyl nog op congres?
Aldus.
pi_70611119
Polen? Ga je badkamertjes tegelen?
pi_70611768
Pyl moet eerst even afstemmen met zijn buurvrouw, denk ik.
pi_70611883
Sodom en Gomorra - daaraan doen buitenlandse congressen nog het meest denken, zo lees ik net in een universiteitsblaadje. Ha, afgunstig journalistje, als je het mij vraagt.


Ik weet het nog niet hoor, zo'n raadstilte. Hoe lang zou die moeten duren? Wanneer gaat hij in? Welke sancties staan er op het niet eerbiedigen ervan? Geldt de stilte voor alle normale raders, of bijvoorbeeld ook voor Tokay? Vragen, vragen, vragen ... Kunnen we niet eerst eens rustig overleggen?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_70612118
Z heeft net een prachtig voorstel gedaan: een solidariteitshiatus met de bouwers van ons land. Ik vind dat een mooi gebaar namens de culturele elite waar wij van RJP(vG) toch een soort voorhoede van vormen. De denkers en de doeners: even samen géén druk.

Ik denk overigens dat we Tokay wel van de hiatus kunnen vrijstellen. die raadt toch nooit wat en kan dus onmogelijk druk ervaren.
pi_70612170
Wij, de buren, kunnen zolang wel op Tokay passen.
pi_70612216
Kijk, dat vind ik nou fideel.
pi_70612288
Die G, staat die voor gedispositioneerden?
pi_70612319
De bouwvak midden Nederland, bedoel je? Hmmmmmmmmm .... tja, een mooi gebaar, inderdaad (ofschoon wij juist in die weken enkele Polen wat laten klussen). Enfin, wat te doen als ik juist dan met een prangend plaatje kom te zitten?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_70612329
Genieën. .
pi_70612394
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:22 schreef Gellius het volgende:
Genieën. .
Dat je zoiets moet uitleggen, hè.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:24:49 #145
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_70612418
Wat ik zo bewonder aan Gellius, is dat hij met een volkomen natuurlijk pleidooi voor paternalisme de aandacht kan afleiden van de te raden geleerde.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_70612425
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:22 schreef Gellius het volgende:
Genieën. .
In jouw geval eerder Gesjeesden
pi_70612485
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:22 schreef pyl het volgende:
De bouwvak midden Nederland, bedoel je? Hmmmmmmmmm .... tja, een mooi gebaar, inderdaad (ofschoon wij juist in die weken enkele Polen wat laten klussen). Enfin, wat te doen als ik juist dan met een prangend plaatje kom te zitten?
Hmm. Wat te doen bij acute aandrang. Ik vrees dat je je gerief dan zult moeten zoeken bij de buren. Maar zorg dan wel dat niemand je ziet en wàs je in vredesnaam goed daarna. Beter is het natuurlijk als je je lage lusten weet te sublimeren in een fijne monografie.
pi_70612558
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:24 schreef TitusPullo het volgende:
Wat ik zo bewonder aan Gellius, is dat hij met een volkomen natuurlijk pleidooi voor paternalisme de aandacht kan afleiden van de te raden geleerde.
Het heeft mij jàren (en een veelbelovende academische carrière) gekost om de kunst van het niet-terzake komen zo te perfectioneren, Sports. Ik ben dan ook best een beetje trots op mijzelf.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:29:34 #149
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_70612614
Raad-je-Plaatje-la-Morte.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_70612655
Bij de buren? Ha, daar hoef ik maar één zinnetje te posten en er hangt dagenlang een walm van afgunst .... Nee, dat lijk me niet verstandig. Voor de buren.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')