Ik had die inderdaad al verwachtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik probeerde net nog op mijn Phedo kloon te gaan. Helaas was de beste user gebanned.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoals jij het hebt gedaan
Ik heb sowieso één her gehaald en nog ééntje is spannend (maar dat zal wel niet), dus nu ga ik sowieso MTO nog "even" binnen tikken & als ik iets niet snap, dan ga ik je stalken
Tofquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima, ik denk dat ik bijna alles wel kan uitleggen.
Zo grappig is dat nietquote:
Welk forum?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een forum ergens waar we dit kunnen bespreken.
Ik heb niet eens een eigen topic gekregen toen ik de 100 k aantipte. Of de top 10 van fok inliep. Maar dat was gisterenquote:
quote:
ok nu snap ik de verwarringen...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een eigen topic gekregen toen ik de 100 k aantipte. Of de top 10 van fok inliep. Maar dat was gisteren
Maar om dan een naamtopic in de new-generation singles topique te krijgen maakt toch alles weer goed
Iets dat lijkt op Tok! of Pok! ofzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo grappig is dat niet![]()
[..]
Welk forum?
Daar kunnen de übersingles nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:59 schreef Pheno het volgende:
Ik heb niet eens een eigen topic gekregen toen ik de 100 k aantipte. Of de top 10 van fok inliep. Maar dat was gisteren
Maar om dan een naamtopic in de new-generation singles topique te krijgen maakt toch alles weer goed
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
, leuk even kegelen, is het lek probleempje al opgelost
Heb jij je nieuwe phone al ?quote:
welkomquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leukquote:
Nee, van Leest heeft het van de site gehaald en de winkel bestaat niet meer hier.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kunnen de übersingles nog een puntje aan zuigen.
Heb je je PS3 al?
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:01 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Iets dat lijkt op Tok! of Pok! ofzo.
Dan zal ik de traditie maar weer in ere houden (nostalgisch):quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja.![]()
Tenminste, hij is bezorgd in Groningen.
best lekker eigenlijkquote:
Dan zou ik hier niet meer postenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zal ik de traditie maar weer in ere houden (nostalgisch):
En? Iemand al single af?
is het een traditie om te vragen wie er al single af is?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zal ik de traditie maar weer in ere houden (nostalgisch):
En? Iemand al single af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |