uhu... kom bij gezellig bij ons, de anonieme fokverslaafde meeting.. Mag je voor het groepje staan, je naam vertellen en zeggen dat je verslaafd ben!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:51 schreef djayzz het volgende:
6e topic op rij![]()
(betekent dit dat ik teveel fok)
quote:
Ik ben een beetje op zoek naar kamers, omdat dat volgens mij al heel erg gaat schelen qua motivatie, als ik redelijk dichtbij woonquote:
Bek houwe!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Pheno niet ken?
Euh, ik. Denk ik.quote:
wat is daar anoniem aan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu... kom bij gezellig bij ons, de anonieme fokverslaafde meeting.. Mag je voor het groepje staan, je naam vertellen en zeggen dat je verslaafd ben!
Ja, maar niet zoals jij het hebt gedaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moooooh.![]()
![]()
![]()
Nog wat tentamens binnen kunnen tikken?
Kan dat niet online? Want mensen ontmoeten IRL durf ik niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu... kom bij gezellig bij ons, de anonieme fokverslaafde meeting.. Mag je voor het groepje staan, je naam vertellen en zeggen dat je verslaafd ben!
het schijnt zelfs zo te zijn dat mijn nieuwe collega daar deels verantwoordelijk voor is ofzoquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:48 schreef heksehiel het volgende:
Hahaha, zou cool zijn als deze TT Pheno even laat posten hier
quote:
Aah tof jaa en als je niet gemotiveerd bent kan je altijd nog storten op de drank en jongensquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben een beetje op zoek naar kamers, omdat dat volgens mij al heel erg gaat schelen qua motivatie, als ik redelijk dichtbij woon. Verder nog niet ingescheven, maar ik heb er wel een goed gevoel over
.
avondje Tijnquote:
Hoe is het met je kwaak...?quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan dat niet online? Want mensen ontmoeten IRL durf ik niet.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah tof jaa en als je niet gemotiveerd bent kan je altijd nog storten op de drank en jongens
Nou, veel plezier Teganquote:
Ik ken nog wel een forum ergens waar we dit kunnen bespreken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De laatste keer toen ik dat deed mocht ik niet meer in singles posten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb net bonbons met drank gehaald!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah tof jaa en als je niet gemotiveerd bent kan je altijd nog storten op de drank en jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |