is wel een leuke app idd als je even niks te doen hebt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:34 schreef w00h00 het volgende:
Wie heeft hier nog meer die app unblock me (free) ?
Level 9 is niet te halen volgens mij :p
iPhone & Touch spelen veel streaming filmpjes niet (er zit geen flash op), tenzij de codecs werken voor je toestel. Dus het ligt eraan wáár je kijkt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:45 schreef capricia het volgende:
Vraagje:
Het lukt me niet om op mijn ipod Touch streaming video te kijken via safari.
Is dit correct? Of moet ik nog iets installeren/downloaden?
Geen idee, maar probeer TuneWiki eens. Werkt erg goed; nog een beetje 1.0 maar prima app.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:38 schreef Stpan het volgende:
iLyrics
Las in het iPhone topic dat dit prima werkt. Ik vind het alleen niet in de AppStore. Kan deze app ook zonder jailbreak worden gedraaid?
Ja, iLyrics importeert songteksten automatisch naar iTunes. Daarna moet je wel al je nummers opnieuw naar je iPhone kopiëren (hij synchroniseert ze automatisch opnieuw). Werkt wel ideaal trouwens, het programma herkent erg veel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:38 schreef Stpan het volgende:
iLyrics
Las in het iPhone topic dat dit prima werkt. Ik vind het alleen niet in de AppStore. Kan deze app ook zonder jailbreak worden gedraaid?
Het is geen App.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:38 schreef Stpan het volgende:
iLyrics
Ik heb TuneWiki net even uitgeprobeerd en het ziet er prima uit. Alleen dat je eerst die app moet starten (wat een onoverzichtelijke skin heeft die lang niet zo gebruiksvriendelijk is als de iPod functie op je telefoon) als je 'opeens' een tekst wilt weten vind ik te omslachtig.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:51 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Geen idee, maar probeer TuneWiki eens. Werkt erg goed; nog een beetje 1.0 maar prima app.
Yep, daarom is het ook zo handig. TuneWiki is weinig interessant.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:56 schreef Stpan het volgende:
Bij iLyrics hoef je toch alleen maar in je normale afspeelscherm iets aan te klikken en dan heb je de teksten toch?
Ja, gewoon iPod opstarten, nummer aanzetten en eenmaal midden in het scherm tikken. Je kan ook scrollen als de tekst te lang is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:56 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik heb TuneWiki net even uitgeprobeerd en het ziet er prima uit. Alleen dat je eerst die app moet starten (wat een onoverzichtelijke skin heeft die lang niet zo gebruiksvriendelijk is als de iPod functie op je telefoon) als je 'opeens' een tekst wilt weten vind ik te omslachtig.
Bij iLyrics hoef je toch alleen maar in je normale afspeelscherm iets aan te klikken en dan heb je de teksten toch?
Dank voor de antwoorden overigens!
Ik heb het gevoel dat we het over twee verschillende dingen hebben; is het een voor op je Mac/ PC en het ander voor op je iPhone?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:56 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik heb TuneWiki net even uitgeprobeerd en het ziet er prima uit. Alleen dat je eerst die app moet starten (wat een onoverzichtelijke skin heeft die lang niet zo gebruiksvriendelijk is als de iPod functie op je telefoon) als je 'opeens' een tekst wilt weten vind ik te omslachtig.
Ik vind iLyrics handiger, dan heb je geen aparte app nodig om songteksten te bekijken, omdat die al in iTunes bij de nummers zelf in worden gebakken met iLyrics. Je bekijkt dus je songteksten gewoon in de iPod-applicatie in plaats van weer een extra app nodig te hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:03 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we het over twee verschillende dingen hebben; is het een voor op je Mac/ PC en het ander voor op je iPhone?
Het mooie aan TuneWiki is dat die (op de iPhone) je iPod applicatie op de achtergrond aanstuurt, en vice versa; dus als er iets speelt in iPod start je de app en zie je lyrics (ook bij een nummer waar je ze zelf niet hebt ingezet); als er niets speelt en je start een nummer vanuit TuneWiki dan kun je TuneWiki daarna afsluiten - het nummer speelt door en kun je later weer in iPod stoppen of doorspoelen of wat ook, met alle normaal geldende shortcuts (dubbelklik homebutton, AB in headset e.d.).
Deze samenwerking is (zonder JB) pas mogelijk sinds 3.0 en maakt het gebruik van 3rd party muziekapps een stuk interessanter.
Jaa, OK. En dat probeer ik ook wel bij te houden, maar ik ga niet elke keer als ik nieuwe muziek in iTunes dump meteen lyrics erbij zoeken. Bovendien werkt TunWiki naar het schijnt ook met ShoutCast streams (nog niet getest). Ik vind het een erg toffe app - karaoke-achtige weergave is ook een leuke gimmick.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind iLyrics handiger, dan heb je geen aparte app nodig om songteksten te bekijken, omdat die al in iTunes bij de nummers zelf in worden gebakken met iLyrics. Je bekijkt dus je songteksten gewoon in de iPod-applicatie in plaats van weer een extra app nodig te hebben.
Het was even zoeken (in de TuneWiki app op de 'lijst' rechtsboven klikken) maar dan werkt het ook perfect! Thanks voor de tip! En nu wint TuneWiki, want je hoeft niets te synchroniseren en de tekst loopt karaoke-stijl mee met de muziek.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:03 schreef Zpottr het volgende:
Het mooie aan TuneWiki is dat die (op de iPhone) je iPod applicatie op de achtergrond aanstuurt, en vice versa; dus als er iets speelt in iPod start je de app en zie je lyrics (ook bij een nummer waar je ze zelf niet hebt ingezet); als er niets speelt en je start een nummer vanuit TuneWiki dan kun je TuneWiki daarna afsluiten - het nummer speelt door en kun je later weer in iPod stoppen of doorspoelen of wat ook, met alle normaal geldende shortcuts (dubbelklik homebutton, AB in headset e.d.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |