Ow... stond in een reactie op http://www.tuaw.com/2009/(...)a-music-instrument/, sorryquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee, er staat in de omschrijving dat hij alleen tracks afspeelt die meegeleverd worden.
Ik las het gisteren ja, ziet er goed uitquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De preview van de aankomende 9292ov Pro app ziet er erg goed uit:![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)ne-exclusief-review/
Ik ben erg tevreden met Todo sinds de laatste release vorige week.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mis een takenlijst op mijn iPhone. Is die ergens verstopt of moet ik een aparte app downloaden? En welke is hierbij aan te raden?
Haha hou op manquote:
quote:
eenmalig 70 eurotjes, hoezo is die prijs belachelijk?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:49 schreef Mascleta het volgende:
TomTom brengt de houder voor eind september op de markt. Kaarten benelux kosten 70 euro.... belachelijke prijs.
Omdat een TomTom 130 euro kost. 60 euro voor het apparaat met houder en lader en 70 euro voor de kaarten?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:59 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
eenmalig 70 eurotjes, hoezo is die prijs belachelijk?
Volgens mij heeft die geodkoopste TT (One?) niet de funtionaliteit van deze app.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:05 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Omdat een TomTom 130 euro kost. 60 euro voor het apparaat met houder en lader en 70 euro voor de kaarten?
Beetje rare verhouding op zijn minst toch?
Volgens mij wel. Wat heeft die TomTom One dan niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:10 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die geodkoopste TT (One?) niet de funtionaliteit van deze app.
IQ routes?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Wat heeft die TomTom One dan niet?
bron over de houder?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:49 schreef Mascleta het volgende:
TomTom brengt de houder voor eind september op de markt. Kaarten benelux kosten 70 euro.... belachelijke prijs.
"Carkitquote:
Die is er wel, maar die kost idd ¤150 ipv ¤130quote:
Steven Fry gaat ze allemaal vergelijkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:58 schreef Agorias het volgende:
de tomtom app is er, als een van jullie hem nou even koopt en test
Pwndquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:55 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb per ongeluk op de Koop knop gedrukt terwijl ik TomTom helemaal niet nodig hebKankerzooi
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:55 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb per ongeluk op de Koop knop gedrukt terwijl ik TomTom helemaal niet nodig hebKankerzooi
Je kunt het wachtwoord vragen ook helemaal uitzetten hequote:Op maandag 17 augustus 2009 16:51 schreef Kremers het volgende:
Maar je moet toch ook nog je wachtwoord opgeven? Of had je dat kort daarvoor ook al gedaan? Dan vraagt ie er niet meer om namelijk...
Gisteren de europa versie gedownload, moet zeggen werkt prima. bediening is duidelijker dan mijn mijn tomtom go one. Moet alleen nog even kijken of ik de 1,2 gb kleiner kan maken net als bij navigon door kaarten weg te laten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:03 schreef tinoburg het volgende:
duur hoor tomtom, heeft iemand em nou al?
ik twijfel erg, zat nl gister op onbekend gebied(binnenstad gorinchem) en met roadee van 1,59eur heb ik ook alle 4 mn adresjes kunnen vinden...
dus wat is /zijn de unique selling points van tomtom? voor 70eu?
dat wil ik ook, maar heb gegoogled en dat schijnt dus niet te kunnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gisteren de europa versie gedownload, moet zeggen werkt prima. bediening is duidelijker dan mijn mijn tomtom go one. Moet alleen nog even kijken of ik de 1,2 gb kleiner kan maken net als bij navigon door kaarten weg te laten.
ga het vanavond even bekijken hoe de structuur er onderwater geinstalleerd is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:22 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
dat wil ik ook, maar heb gegoogled en dat schijnt dus niet te kunnen.
Ik vind het persoonlijk alleen maar leuk, ik heb het hier nog nooit gehoord dus ik denk dat het wel meevalt met dat spamgehalte. Verder afhandeling zou ik wel via PM/Fotoboek doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:20 schreef Nooduitgang het volgende:
mijn iphone app is net in de app store verschenen en ik ben een beetje op zoek naar wat feedback.. wordt dat gezien als spam? (de app is gratis)
Nou, een game concept kan je niet patenteren he.. kijk ook naar de talloze minesweeper clones die er in de app store staan..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nu aan het spelen, het is exact hetzelfde als de multiplayer minesweeper van msn, krijg je daar geen problemen mee?
Ik winquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:02 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Nou, een game concept kan je niet patenteren he.. kijk ook naar de talloze minesweeper clones die er in de app store staan..
Ik las afgelopen week dat iemand hetzelfde probleem had, hetgeen met TomTom was opgelost.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb met Navigon vaak problemen met het verbinding krijgen met GPS. Vaak werkt het niet of duurt het echt tergend lang. Is dit een veelvoorkomend probleem? En weet iemand of TomTom beter werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |