quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik ben gek op happen bij de wok. Culinair vast niet het beste wat het Verre oosten te bieden heeft....
Hebben ze daar ook van die sauzen? Alles uit de supermarkt lijkt wel gesponsord door Maggi.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:19 schreef Gummibeer79 het volgende:
Je zou die kant en klare supermarkt zooi moeten laten staan.
Ga eens een toko in en haal daar je spullen.
Ze mikken overal maggi in. Its a conspiracy! (serieus, probeer eens een ' wereldmaatlijd' , dan ruik je die vieze geur ook overal bovenuit )quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:35 schreef Rosbief het volgende:
Dan moet je er ook geen Maggi inmikken, droplul
Voor wokken van groenten heb je toch geen saus nodig? Alleen kruidenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ze mikken overal maggi in. Its a conspiracy! (serieus, probeer eens een ' wereldmaatlijd' , dan ruik je die vieze geur ook overal bovenuit )
Sauzen zijn lekker. Die bij de Chinees wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Voor wokken van groenten heb je toch geen saus nodig? Alleen kruiden
Daar heb je het al, wie doet er nu banaan in de wokquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Het is toch geen rocket-science denk ik dan iedere keer. Moet ik thuis ook kunnen. Pan lekker heet, groente er in en gaan met die banaan. Vergeet het maar.![]()
Iedere keer zit er zon vieze maggismaak aan.![]()
![]()
quote:
bedoelt...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:45 schreef Heider00sje het volgende:
Beschrijf de Maggi smaak eens, ik snap niet precies wat je daar mee bedoeld..
Taalnazi'squote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
bedoelt...
En dit is niet de eerste keer dat ik je op een spelfout betrap.
Hij heeft wel gelijk. Taalpuristen hou ik ook niet van, maar dit is toch een grove fout.quote:
Rosbief-purismequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
bedoelt...
En dit is niet de eerste keer dat ik je op een spelfout betrap.
Blij dat je het sportief opvat!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:52 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Taalpuristen hou ik ook niet van, maar dit is toch een grove fout.
Ik ben inderdaad niet zo goed in de Nederlandse spelling. Erg jammer vind ik, al zeg ik het zelf.![]()
Link!!! Idieaal voormijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:52 schreef justmattie het volgende:
Google Chrome heeft een spellingscontrole voor de liefhebbers
onthou: uiTSCHuiFPiKquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:52 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Taalpuristen hou ik ook niet van, maar dit is toch een grove fout.
Ik ben inderdaad niet zo goed in de Nederlandse spelling. Erg jammer vind ik zelf, al zeg ik het zelf.![]()
Gaat niet op voor vervoegingen van werkwoordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:52 schreef justmattie het volgende:
Google Chrome heeft een spellingscontrole voor de liefhebbers
nee dat is waar, maar voor de D en T 'squote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:55 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gaat niet op voor vervoegingen van werkwoorden
Wat zijn dat? Ja ik weet dat het een domme vraag is maargoed, beter een domme vraag dan het nooit te weten komen zeg ik altijd maarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:55 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gaat niet op voor vervoegingen van werkwoorden
Ja dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
nee dat is waar, maar voor de D en T 's
Net als mensen die DT in de verleden tijd gebruiken_!
Nee , php'tje jij stelt geen domme vragenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Ja ik weet dat het een domme vraag is maargoed, beter een domme vraag dan het nooit te weten komen zeg ik altijd maar
ik gaf het nog maar even aan voor diegene die jou opmerking niet geheel snaptequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch![]()
bedoeld en bedoelt kunnen allebei dus worden niet fout gerekend volgens mij.
Helemaal mee eens, de Engelse ziekte!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:07 schreef LaStrange het volgende:
Waar ik me dan weer mateloos aan kan ergeren: Woorden NIET aan elkaar schrijven. Heel populair tegenwoordig. Check bijvoorbeeld deze TT. Wok SPATIE teleurstellingen. Waar komt die fucking spatie opeens vandaan? SCHANDE!
Hihi, ik doe snap nuquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik gaf het nog maar even aan voor diegene die jou opmerking niet geheel snapte
Je doelt toch niet op mensen die "fucking" gebruiken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, de Engelse ziekte!![]()
Sowieso, mensen die de Nederlandse taal verloederen met Engelse woorden
Dat mag nog, doel meer op reacties zoals deze hierboven ^^quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:11 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op mensen die "fucking" gebruiken?![]()
Eens.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Door Engelse woorden te gebruiken verloeder je de Nederlandse taal...rot op man
Sommige dingen komen gewoon beter tot hun recht in de Engelse taal
Sja een maggi achtige ondertoon die boven de normale smaak en geur uit komt..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:45 schreef Heider00sje het volgende:
Beschrijf de Maggi smaak eens, ik snap niet precies wat je daar mee bedoeld..
Ben je dus letterlijk altijd aan het kokenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:22 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn grootste wok teleurstelling is toch wel dat ik helaas gebonden ben aan elektrisch koken, en dat ik dus de wok niet heet genoeg krijg om van fatsoenlijk wokken te kunnen spreken.
Ook biefstuk komt hier niet echt goed uit de pan.
Erg irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |