quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik ben gek op happen bij de wok. Culinair vast niet het beste wat het Verre oosten te bieden heeft....
Hebben ze daar ook van die sauzen? Alles uit de supermarkt lijkt wel gesponsord door Maggi.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:19 schreef Gummibeer79 het volgende:
Je zou die kant en klare supermarkt zooi moeten laten staan.
Ga eens een toko in en haal daar je spullen.
Ze mikken overal maggi in. Its a conspiracy! (serieus, probeer eens een ' wereldmaatlijd' , dan ruik je die vieze geur ook overal bovenuit )quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:35 schreef Rosbief het volgende:
Dan moet je er ook geen Maggi inmikken, droplul
Voor wokken van groenten heb je toch geen saus nodig? Alleen kruidenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ze mikken overal maggi in. Its a conspiracy! (serieus, probeer eens een ' wereldmaatlijd' , dan ruik je die vieze geur ook overal bovenuit )
Sauzen zijn lekker. Die bij de Chinees wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Voor wokken van groenten heb je toch geen saus nodig? Alleen kruiden
Daar heb je het al, wie doet er nu banaan in de wokquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Het is toch geen rocket-science denk ik dan iedere keer. Moet ik thuis ook kunnen. Pan lekker heet, groente er in en gaan met die banaan. Vergeet het maar.![]()
Iedere keer zit er zon vieze maggismaak aan.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |