Uiteraard, maar daarbij is verschil in brandstofprijs in mindere mate merkbaar dan bij een auto. Ook is de benzineprijs relatief laag, in vergelijking met afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Want een brommer verbruikt geen brandstof?
Wel scooter, school zit 20km hier vandaanquote:
Dan kan je het ook gaan vergelijken met een mp3 speler, die koste 3 jaar geleden 100 euro voor 128 mbo. Nu heb je voor 100 euro weet ik hoeveel gig. Dat is gewoon de innovatie van bepaalde dingen, hetzelfde met tv's. Maar het gaat niet op voor auto's.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:29 schreef afcajos het volgende:
Wat is je punt nou, vroeger waren games ook al duur hoorComputers zijn zelfs goedkoper geworden!
Ik weet nog dat ik samen met mijn broer een packard hell pc kocht voor 4000 gulden. Allebei een zomer voor gewerkt. Tegenwoordig kun je voor omgerekend zo'n 1800 euro een monster pc halen.
Dan mag er redelijkerwijs verwacht worden dat je ouders je benzine betalen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel scooter, school zit 20km hier vandaan
Je hebt vaak ongelijk, maar deze keer heb je wel gelijk. Maar zo zitten me ouders dus niet inelkaar, ondanks ik enigskind benquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:52 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dan mag er redelijkerwijs verwacht worden dat je ouders je benzine betalen.
Ja wie rijd er ook in deze tijd nog op mengsmering. Milieu enzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:46 schreef Kopbal het volgende:
Die brommix elke keer ook, rib uit je lijf
wat zal 't kosten?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:46 schreef Kopbal het volgende:
Die brommix elke keer ook, rib uit je lijf
D'oh, hoe moet je anders fokken ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En dan geef je het vervolgens uit aan een pc
Pc van je oudersquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |