Feit is en blijft dat meer dan 20 gulden voor een kratje bier gewoon ridicuul is.quote:
Breek me de bek er niet over.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef Meddo het volgende:
Wat zijn guldens?
De prijzen in de horeca zijn nog veel belachelijker
Niet iedereen woont nog bij papa en mama.quote:
Deze maatschappij is er op gemaakt om iedereen uit te melkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Ga gratis boodschappen doen bij de AH (brand bier gratis enzo)
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:41 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Niet iedereen woont nog bij papa en mama.
Da's heul geen klacht, drankneus!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
...
Klacht 2 De reden dat drank zo duur is, komt omdat onze overheid ons wil ''beschermen'' tegen ons zelf. Alluwel ik dat bij sommige gevallen heel goed kan begrijpen.
...
Maar ik vond het toch goed omdat er toch even bij te melden, soms denken ze toch nog ergens over na.quote:
Je slaat de plank nu volledig misquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:44 schreef Kopbal het volgende:
Die rode wodka van 5 euro is van dezelfde kwaliteit als lidl-bier, dus die vlieger gaat niet op.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:45 schreef Agiath het volgende:
wtf zijn guldens nou weer?
O wacht dat betaalmiddel waarmee je 8 jaar geleden nog mee kon betalenFalers
Voor 5 euro heb je 12 halve liters, daar sta ik meer van op m'n kop als zo'n lullig flesje rode wodka van 700cl.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je slaat de plank nu volledig misDie supreme die er vrij komt als je aan je 5e glas puur bezig bent, overweldigend gewoon.
En nee dit is geen Verkapt-ts-drinkt-alcohol-topic.
Supermarkten verdienen genoegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deze maatschappij is er op gemaakt om iedereen uit te melken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |