Juist minder lang kloppen. Veel rijsmiddel gebruiken (bakpoeder en bicarbonaatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
Vork en dinnie zijn net onderweg naar huis
erg lekker gegeten, al zeg ik 't zelf, maar de muffins zijn geen mooie echte muffins, eerder cupcakes..
dus misschien volgende keer iets langer kloppen?
Ze zijn iig wel lekker, dát scheelt![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Miss_S: als je wilt/durft, gewoon komen. CF bijt niet door en houdt mij wel in bedwang
beide gedaan, en nauwelijks geklopt, gewoon gezorgd dat het een smooth-massa was, lobbig, en daarna niet meer. Zat beide in...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Juist minder lang kloppen. Veel rijsmiddel gebruiken (bakpoeder en bicarbonaat) en heel snel doorroeren, dan krijg je van die luchtige muffins.
ja! jij ook? ik doe alleen de CM nummers mee. we zijn maar met n heel klein koortje van cm trouwens, echt 5 per stemgroep ofzo...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Hey Kwak, over concert-fit gesproken, deed jij nou nog mee met dat project van Annemiek?
Ja, ik ook. Leuk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja! jij ook? ik doe alleen de CM nummers mee. we zijn maar met n heel klein koortje van cm trouwens, echt 5 per stemgroep ofzo...
we hebben trouwens donderdag concert in de Geertekerk, als je t leuk vindt. wereldpremiére van een heel mooistuk van daan manneke o.a....
doe deze!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe... ik ging dus vlaaitjes maken met harde wenerbodem, maar ik had alleen maar een heel grote vlaaivorm dus had ik het maar in glazen ovenschaaltjes gedaan. Alleen wilde de bodem daar niet meer uit zonder bikken.Nu is het een soort crumble met pudding en aardbeien geworden.
Wel lekker gelukkig.
Nu samen met vriendje taarten uitzoeken.Ik vond net nog een taarten-kookboekje voor nog meer inspiratie.
Het hoeft niet eens smooth te zijn, klontjes zijn OKquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beide gedaan, en nauwelijks geklopt, gewoon gezorgd dat het een smooth-massa was, lobbig, en daarna niet meer. Zat beide in...![]()
maargoed, tijd zat om 't te perfectioneren
misschien toch wat meer bicarbonaat dan volgende keerMisschien heb ik wel te kleine theelepels
Welke, het hele topic?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doe deze!![]()
[Fok!-kookboek] Brood & Banket
Klinkt goed ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
owh, stom..
[Fok!-kookboek] Brood & Banket![]()
O ik ging met iemand naar de filmquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:18 schreef progje het volgende:
Wat heb je eigenlijk gedaan in HIlversumDat heb ik een beetje gemist...
Maar groetjes uit Hilversum(ik woon er...)
Veel plezier Sigmeee!!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:38 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Vanmiddag fok plat? Bedankt voor de waarschuwing! Dan zwaai ik nu alvast, na de downtime ben ik de rest van de maand ver weg, buiten bereik van internet.
Vandaag nog alles definitief pakken (in 1 rugzakje, kleren, tent, slaapzak, kookspul etc), de (moes)tuin zo goed mogelijk achterlaten, beesten aaien, laatste boodschappen doen, huis spik&span, druk druk druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |