abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:32:05 #126
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_69988318
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
@Situ: Duitsland is groot DUs nee, we moeten een paar uur rijden.
Vanwege de opmerking van Chico over Duitse vrouwen dacht ik even dat 'het ouderlijk huis' misschien in Nederland stond, vandaar de vraag

He bah Gaan jullie/ gaat je man daar nu logeren? Lijkt me verschrikkelijk als je ook nog eens ver weg zit.
Sterkte in ieder geval
pi_69988337
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil op zich wel meekoken, maar ik kom niet veel verder dan macaroni . Het lijkt me wel tof om een aantal van jullie te ontmoeten .
Neuh, maar dan doen we gewoon een boel leuke recepten en lekkere verse ingredienten en dan hoef je helemaal niet na te denken of je wel kunt koken - je doet gewoon mee
pi_69988346
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
@CF: als jullie een datum hebben gepland ed. zou ik dan, als het past, eventueel aan mogen schuiven aan tafel? Meekoken hoef ik niet, dat doe ik iedere dag al, maar meeeten doe ik altijd graag! Ik heb alleen nog geen idee of ik dan kan enzo, vandaar dat ik me niet heb aangemeld.
Ha, een mede-luiwams! Ik heb me ook alleen aangemeld voor het eet/drinkgedeelte. Maar nog geen bevestiging ontvangen van ColdFeeteke Die Belgen hè, wat meer nazicht zou wel plezant zijn
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:33:35 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69988360
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Neuh, maar dan doen we gewoon een boel leuke recepten en lekkere verse ingredienten en dan hoef je helemaal niet na te denken of je wel kunt koken - je doet gewoon mee
Tof!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69988380
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ha, een mede-luiwams! Ik heb me ook alleen aangemeld voor het eet/drinkgedeelte. Maar nog geen bevestiging ontvangen van ColdFeeteke Die Belgen hè, wat meer nazicht zou wel plezant zijn
Ach zoetje, heb je zo'n behoefte aan bevestiging Je bent reuze welkom, natuurlijk.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:35:03 #131
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_69988402
CF, kun je ons nog allemaal ergens kwijt dan?

En tof van Tink en Miss_S
maar ik moet het toch maar weer eens gewoon vaker doen, rijden

Ik ben een ikeageval in elkaar aan het zetten en het past niet in elkaar, hoe stom is dat
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:35:27 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69988412
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil op zich wel meekoken, maar ik kom niet veel verder dan macaroni . Het lijkt me wel tof om een aantal van jullie te ontmoeten .
Juist daarom is het leuk om mee te koken XM
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69988476
Lijstje vandaag is geworden, na bovenmenselijke zelfbeheersing:

O: verse ananas met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: 2 cappuccino met 3 koekjes
L: salade met tomaat, komkommer, avocado, 2 crackers filet americain, appel-kaneelkwark
T: bruine boterham kroket, cola light
D: gebakken courgette en aubergine (leve de grillpan!), vegetarische hamburger
T: cappuccino met koekje
T: bolletje cake-ijs (kende ik helemaal nog niet, was lekker kleffig), bolletje amaretto-ijs, bolletje chocolade-ijs en slagroom

Dit was wel een balansdag natuurlijk
pi_69988482
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:35 schreef SiTu het volgende:
CF, kun je ons nog allemaal ergens kwijt dan?

En tof van Tink en Miss_S
maar ik moet het toch maar weer eens gewoon vaker doen, rijden

Ik ben een ikeageval in elkaar aan het zetten en het past niet in elkaar, hoe stom is dat
Nou ja, even kijken hoeveel mensen er ook daadwerkelijk kunnen. Maar ik denk dat het wel een optie is als we met bijvoorbeeld een man of 6-8 een middag koken, en dat er dan daarna nog eens zoveel mensen aanschuiven. Beetje proppen enzo en dan mag Tink een paar klapstoeltjes meenemen, maar het zou moeten passen.
pi_69988492
Hè bah Tink, ellende komt nooit alleen hè...
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:38:53 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69988502
Ik heb ook nog wel klapstoeltjes
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69988508
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dan laten we ze chocoladetaart bakken. Kunnen wij die samen eten
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_69988632
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dan laten we ze chocoladetaart bakken. Kunnen wij die samen eten
Chocoladetaart zien wij graag Krijgdegij ook alreeds goesting?
pi_69988661
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:43 schreef Laureline het volgende:

[..]

Chocoladetaart zien wij graag Krijgdegij ook alreeds goesting?
Ja, maar ik ben niet zo goed in Vlaams
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_69988746
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben niet zo goed in Vlaams
Allee, geen schrik hebben, zoeteke! Ik heb vroeger teveel naar de BRT gekeken vrees ik
pi_69988834
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:46 schreef Laureline het volgende:

[..]

Allee, geen schrik hebben, zoeteke! Ik heb vroeger teveel naar de BRT gekeken vrees ik
Ik ken allen 'Ik moest kloppen want de bel deed het niet'. Niks zoetigs aan
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:52:21 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69988879
Ik ga mijn nachtkleedje aantrekken en slapen
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:52:50 #143
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69988892
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ken allen 'Ik moest kloppen want de bel deed doet het niet'. Niks zoetigs aan
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:56:09 #144
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69988977
'navond!

voor Tink en de ellende die in drieën komt...

net semi-gezongen op repetitie, morgen weer semi zingen en zondag ook... ik móet donderdag en zaterdag en zondag concert-fit zijn dus ik ga érg uitkijken..

had ik al verteld dat ik een galadate heb? een aardige jongen van orkest (niet mijn type, maar wel aardig) gaf na een hint van een bestuursgenoot van hem dat ik vast wel ja ging zeggen, een georigamied dansend paartje met een briefje erin of ik met m naar t gala wilde. erg schattig. ik heb nu keurig een roze briefje terug geschreven dat ik wel wil (de etiquette is: heer vraagt op blauw papier emt zilveren pen. dame antwoordt op roze papier met gouden pen (die had ik niet, ik heb er heel veel kazige lintjes en strikjes opgeplakt ter compensatie). officieel moet ik de heer uitnodigen op de thee als ik naar t gala wil met hem (daar heb ik geen tijd voor, gewoon ja gezegd) en als ik dan koekjes zou serveren dan is t als vrienden, en als ik taartjes zou serveren bij de thee dan ehhh... kan hij galacompensatie verwachten zogezegd stiekem hou ik enorm van dit soort onzin)

en nu ga ik slapies doen...

xx
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69988991
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Jaaaaa. Avond en laat enzo.

En ik kijk tegelijkertijd de musicalawards op uitzendinggemist
pi_69988994
hoi!

Vork en dinnie zijn net onderweg naar huis

erg lekker gegeten, al zeg ik 't zelf, maar de muffins zijn geen mooie echte muffins, eerder cupcakes..

dus misschien volgende keer iets langer kloppen?

Ze zijn iig wel lekker, dát scheelt
Ja doei.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:57:09 #147
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69989013
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ken allen 'Ik moest kloppen want de bel deed het niet'. Niks zoetigs aan
door ons recentelijk nog verbasterd tot "ik moest plassen want de bel doet het niet"
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69989022
Grappige etiquette... Je had een koekje bij het briefje kunnen doen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_69989065
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef kwakveense het volgende:
'navond!

voor Tink en de ellende die in drieën komt...

net semi-gezongen op repetitie, morgen weer semi zingen en zondag ook... ik móet donderdag en zaterdag en zondag concert-fit zijn dus ik ga érg uitkijken..

had ik al verteld dat ik een galadate heb? een aardige jongen van orkest (niet mijn type, maar wel aardig) gaf na een hint van een bestuursgenoot van hem dat ik vast wel ja ging zeggen, een georigamied dansend paartje met een briefje erin of ik met m naar t gala wilde. erg schattig. ik heb nu keurig een roze briefje terug geschreven dat ik wel wil (de etiquette is: heer vraagt op blauw papier emt zilveren pen. dame antwoordt op roze papier met gouden pen (die had ik niet, ik heb er heel veel kazige lintjes en strikjes opgeplakt ter compensatie). officieel moet ik de heer uitnodigen op de thee als ik naar t gala wil met hem (daar heb ik geen tijd voor, gewoon ja gezegd) en als ik dan koekjes zou serveren dan is t als vrienden, en als ik taartjes zou serveren bij de thee dan ehhh... kan hij galacompensatie verwachten zogezegd stiekem hou ik enorm van dit soort onzin)

en nu ga ik slapies doen...

xx
Het is dat je het zelf onzin noemt maar wel schattig
pi_69989079
en verder na snel doorlezen:

voor Tink

voor VMW

Miss_S: als je wilt/durft, gewoon komen. CF bijt niet door en houdt mij wel in bedwang

De rest
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')