Vanwege de opmerking van Chico over Duitse vrouwen dacht ik even dat 'het ouderlijk huis' misschien in Nederland stond, vandaar de vraagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
@Situ: Duitsland is grootDUs nee, we moeten een paar uur rijden.
Neuh, maar dan doen we gewoon een boel leuke recepten en lekkere verse ingredienten en dan hoef je helemaal niet na te denken of je wel kunt koken - je doet gewoon meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil op zich wel meekoken, maar ik kom niet veel verder dan macaroni. Het lijkt me wel tof om een aantal van jullie te ontmoeten
.
Ha, een mede-luiwams! Ik heb me ook alleen aangemeld voor het eet/drinkgedeelte. Maar nog geen bevestiging ontvangen van ColdFeetekequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
@CF: als jullie een datum hebben gepland ed. zou ik dan, als het past, eventueel aan mogen schuiven aan tafel? Meekoken hoef ik niet, dat doe ik iedere dag al, maar meeeten doe ik altijd graag! Ik heb alleen nog geen idee of ik dan kan enzo, vandaar dat ik me niet heb aangemeld.
Tof!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, maar dan doen we gewoon een boel leuke recepten en lekkere verse ingredienten en dan hoef je helemaal niet na te denken of je wel kunt koken - je doet gewoon mee
Ach zoetje, heb je zo'n behoefte aan bevestigingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, een mede-luiwams! Ik heb me ook alleen aangemeld voor het eet/drinkgedeelte. Maar nog geen bevestiging ontvangen van ColdFeetekeDie Belgen hè, wat meer nazicht zou wel plezant zijn
Juist daarom is het leuk om mee te koken XMquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil op zich wel meekoken, maar ik kom niet veel verder dan macaroni. Het lijkt me wel tof om een aantal van jullie te ontmoeten
.
Nou ja, even kijken hoeveel mensen er ook daadwerkelijk kunnen. Maar ik denk dat het wel een optie is als we met bijvoorbeeld een man of 6-8 een middag koken, en dat er dan daarna nog eens zoveel mensen aanschuiven. Beetje proppen enzo en dan mag Tink een paar klapstoeltjes meenemen, maar het zou moeten passen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:35 schreef SiTu het volgende:
CF, kun je ons nog allemaal ergens kwijt dan?
En tofvan Tink en Miss_S
maar ik moet het toch maar weer eens gewoon vaker doen, rijden![]()
Ik ben een ikeageval in elkaar aan het zetten en het past niet in elkaar, hoe stom is dat![]()
Dan laten we ze chocoladetaart bakken. Kunnen wij die samen etenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, een mede-luiwams! Ik heb me ook alleen aangemeld voor het eet/drinkgedeelte. Maar nog geen bevestiging ontvangen van ColdFeetekeDie Belgen hè, wat meer nazicht zou wel plezant zijn
Chocoladetaart zien wij graagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan laten we ze chocoladetaart bakken. Kunnen wij die samen eten
Ja, maar ik ben niet zo goed in Vlaamsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Chocoladetaart zien wij graagKrijgdegij ook alreeds goesting?
Allee, geen schrik hebben, zoeteke! Ik heb vroeger teveel naar de BRT gekeken vrees ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo goed in Vlaams![]()
Ik ken allen 'Ik moest kloppen want de bel deed het niet'. Niks zoetigs aanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Allee, geen schrik hebben, zoeteke! Ik heb vroeger teveel naar de BRT gekeken vrees ik![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ken allen 'Ik moest kloppen want de bel deed doet het niet'. Niks zoetigs aan
Jaaaaa. Avond en laat enzo.quote:
door ons recentelijk nog verbasterd tot "ik moest plassen want de bel doet het niet"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ken allen 'Ik moest kloppen want de bel deed het niet'. Niks zoetigs aan
Het is dat je het zelf onzin noemtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef kwakveense het volgende:
'navond!voor Tink en de ellende die in drieën komt...
net semi-gezongen op repetitie, morgen weer semi zingen en zondag ook... ik móet donderdag en zaterdag en zondag concert-fit zijn dus ik ga érg uitkijken..
had ik al verteld dat ik een galadate heb? een aardige jongen van orkest (niet mijn type, maar wel aardig) gaf na een hint van een bestuursgenoot van hem dat ik vast wel ja ging zeggen, een georigamied dansend paartje met een briefje erin of ik met m naar t gala wilde. erg schattig. ik heb nu keurig een roze briefje terug geschreven dat ik wel wil (de etiquette is: heer vraagt op blauw papier emt zilveren pen. dame antwoordt op roze papier met gouden pen (die had ik niet, ik heb er heel veel kazige lintjes en strikjes opgeplakt ter compensatie). officieel moet ik de heer uitnodigen op de thee als ik naar t gala wil met hem (daar heb ik geen tijd voor, gewoon ja gezegd) en als ik dan koekjes zou serveren dan is t als vrienden, en als ik taartjes zou serveren bij de thee dan ehhh... kan hij galacompensatie verwachten zogezegdstiekem hou ik enorm van dit soort onzin)
en nu ga ik slapies doen...
xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |