De Celebs boeien toch niet, ik kijk liever de gewone versie...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:59 schreef DarkElf het volgende:
Oh grappig, ik zat er gisteren naar te kijken en dacht; nou meestal is de serie alweer driekwart over als ik eens binnenval maar dit jaar dus niet?
Verder was het gisteren erg droevig en zij gebruiken net zulke 'Celebs' als Nederlandse producties 'BN-ers'... van die mensen die al jaren van de buis zijn bijvoorbeeld
Oh dat zeker , die zijn gedreven en willen duidelijk hun grenzen ver verleggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:01 schreef Drive-r het volgende:
[..]
De Celebs boeien toch niet, ik kijk liever de gewone versie...
Van Heston kan je een paar afleveringen van zijn "A search for perfection" serie op youtube kijken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Rick Stein en Keith Floyd zijn mijn lievelings TV chefs, gevolgd door Heston Bluhmentahl en Lenny Henry
Leuk, en ook leuk: Masterchef Australia. Net even anders, grappig om te zien is dat er meer gefocust wordt op de Aziatische keuken. Op zich logisch. Te verkrijgen via bepaalde nzb sites.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Vanaf 10 juni (dus eergisteren) is Celebrity Masterchef op de BBC weer van start!
Chef!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Rick Stein en Keith Floyd zijn mijn lievelings TV chefs, gevolgd door Heston Bluhmentahl en Lenny Henry
Op woensdag en donderdag om 21.00 uur en op vrijdag om 21.30.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:22 schreef The_Hives het volgende:
hoe laat Nederlandse tijd wordt het uitgezonden?
Keith Floyd is een beetje van voor mijn tijd, maar Rick Stein staat bovenaan mijn lijstje. Toch vind ik dit soort "lichte" programma's van de BBC prima. Heston's shows zijn geweldig inderdaad, die herhalingen kijken ik vaak op demand. Toch wel een voordeel, Engelse tv.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Gisteren gemaakt, gegokt dat het recept voor 4 personen was en de hoeveelheden aangepast voor mij alleen. Tering, wat is ansjovis zout zeg! Voor de rest makkelijk en lekker, dus bedankt voor je linkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:10 schreef RobinOok het volgende:
Vandaag maakte iemand Jamie Oliver's Zalm met sperzieboontjes, cherrytomaatjes en ansjovis.Alleen zei ze het er niet bij. Het is een gerecht dat ik regelmatig maak en dat best veel hits krijgt op mijn blog ook.
thnxquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op woensdag en donderdag om 21.00 uur en op vrijdag om 21.30.
quote:Legendary double Michelin-starred chef Michel Roux Jr and Masterchef dining expert Gregg Wallace are joined by Michel's trusted sous chef Monica Galetti as they hunt for a young chef who has what it takes to go to the top of the culinary world.
Four chefs must deal with the pressure of a nail-biting elimination round. In front of the watching Monica and Gregg, they must earn the right to cook for the legendary Michel. Each chef must demonstrate they have the necessary skills and palate by trussing a chicken, removing the liver and cooking it in a cream and madeira sauce.
At the end of the round, one of the chefs will be going home, and the three remaining contestants face one more gruelling elimination challenge, as Michel cooks a classic recipe of cardoon gratin with bone marrow before asking them to recreate the dish in just 60 minutes. After judging each plate on presentation and flavour, Michel and Gregg will send one more chef home.
The two remaining contestants will make it through to the quarter-final and a step closer to winning the title of Professional Masterchef.
quote:Op maandag 20 september 2010 19:05 schreef Rewimo het volgende:
Volgende week maandag begint Masterchef: The Professionals
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |