Ik snap je punt wel. Alleen kan de klantenbalie mij wel eens uitleggen wat hun definitie is van een klantquote:Op zondag 14 juni 2009 23:14 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik doelde op Scorpie die naar mijn idee schreef dat je over die limiet van maximaal zes producten heen kan gaan door opnieuw naar binnen te lopen. Vandaar mijn opmerking dat men je dan herkent bij de klantenservice. Maar misschien begreep ik zijn opmerking wel verkeerd. En die van jullie ook. Slaaptekort
Anyway, morgen cola scoren.
Sukkelquote:Op zondag 14 juni 2009 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
De Hoogvliet folder, voor de stroopwafelpudding ()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 2 vestigingen in binnen 3 km liggenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar een 4-pack is toch één product? Of begrijp ik dat verkeerd?
Ander vestigingen hebben we hier niet, kutdorp.
Wat is het vandaag dan en morgen?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef sander89 het volgende:
[..]
Sukkel![]()
Geldig van 10 t/m 16 juni 2009
Iets te fanatiek bezig, wel apart ken alleen maar week aanbiedingen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat is het vandaag dan en morgen?![]()
Laat het schelden maar achtewege hoor
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:34 schreef sander89 het volgende:
[..]
Iets te fanatiek bezig, wel apart ken alleen maar week aanbiedingen.
Sorry.
quote:
ik kan die bij ah niet eens vinden ;/quote:Op zondag 14 juni 2009 23:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
![]()
Wel lomp dat die haarverzorging bij Etos goedkoper is dan bij AH en dat men daarom van de actie kan profiteren om het bij AH gratis te halen. Etos en AH zijn namelijk beide onderdeel van Ahold.
kan er iemand 6 pakken Cola voor mij meenemen ? krijg je 2 euro per pakquote:Op zondag 14 juni 2009 23:42 schreef Christiaan het volgende:
Dank voor de Coca Cola en Tuc. Gaan we morgen halen.
Zo, dat is wel goed verdiend, 12 euro.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
kan er iemand 6 pakken Cola voor mij meenemen ? krijg je 2 euro per pak
Zijn ze na vorige week op hun vingers getikt?quote:Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Toch 1,50 goedkoper voor mij nogquote:Op zondag 14 juni 2009 23:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zo, dat is wel goed verdiend, 12 euro.
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:44 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
ik kan die bij ah niet eens vinden ;/
Cola geldt vanaf 16 juniquote:Op zondag 14 juni 2009 23:42 schreef Christiaan het volgende:
Dank voor de Coca Cola en Tuc. Gaan we morgen halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al krijg je dat uiteindelijk ook weer terug.............................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |