Iets te fanatiek bezig, wel apart ken alleen maar week aanbiedingen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat is het vandaag dan en morgen?![]()
Laat het schelden maar achtewege hoor
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:34 schreef sander89 het volgende:
[..]
Iets te fanatiek bezig, wel apart ken alleen maar week aanbiedingen.
Sorry.
quote:
ik kan die bij ah niet eens vinden ;/quote:Op zondag 14 juni 2009 23:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
![]()
Wel lomp dat die haarverzorging bij Etos goedkoper is dan bij AH en dat men daarom van de actie kan profiteren om het bij AH gratis te halen. Etos en AH zijn namelijk beide onderdeel van Ahold.
kan er iemand 6 pakken Cola voor mij meenemen ? krijg je 2 euro per pakquote:Op zondag 14 juni 2009 23:42 schreef Christiaan het volgende:
Dank voor de Coca Cola en Tuc. Gaan we morgen halen.
Zo, dat is wel goed verdiend, 12 euro.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
kan er iemand 6 pakken Cola voor mij meenemen ? krijg je 2 euro per pak
Zijn ze na vorige week op hun vingers getikt?quote:Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Toch 1,50 goedkoper voor mij nogquote:Op zondag 14 juni 2009 23:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zo, dat is wel goed verdiend, 12 euro.
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:44 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
ik kan die bij ah niet eens vinden ;/
Cola geldt vanaf 16 juniquote:Op zondag 14 juni 2009 23:42 schreef Christiaan het volgende:
Dank voor de Coca Cola en Tuc. Gaan we morgen halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al krijg je dat uiteindelijk ook weer terug.............................
JA pff ik ga niet zo vroeg daarvoor opstaan hoorquote:Op zondag 14 juni 2009 23:57 schreef -Kadev- het volgende:
Zorg ervoor dat je dan zo vroeg mogelijk gaat, na de blammage van afgelopen week ga ik er vanuit dat het Actie-Team van AH wel op de vingers is getikt en zeker sneller reageerd.
Prijswijzigingen waren er afgelopen weken rond 11:00, als ze hun werk nu eens goed doen moet dat een stuk eerder geregeld kunnen zijn.
Lu Tuc is overigens al aangepast in de systemen, en als ik het goed gezien hem vandaag staat Cola ook al klaar om aangepast te worden.
Succes morgen
Ik ookquote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik sta er om 8.15, denk dat dat vroeg zat is.
Waarom niet gewoon nu al printen dan scheelt een hoop gedoequote:Op maandag 15 juni 2009 00:04 schreef sander89 het volgende:
Gelukkig zit de Jumbo en Boni een paar km van elkaar dus eerst daar folders halen om 8 uur en dan naar meerdere Albert Heijns voor Coca Cola en Tuc Tuc.![]()
Toch voel ik me een beetje belachelijk![]()
Maar ik doe het gewoon omdat het kan.
Je mag ook gebruik maken van printjes van de website'squote:Op maandag 15 juni 2009 00:04 schreef sander89 het volgende:
Gelukkig zit de Jumbo en Boni een paar km van elkaar dus eerst daar folders halen om 8 uur en dan naar meerdere Albert Heijns voor Coca Cola en Tuc Tuc.![]()
Toch voel ik me een beetje belachelijk![]()
Maar ik doe het gewoon omdat het kan.
en als je via de webwinkel besteld ? krijg je dan ook laagste prijsgarantie ?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:09 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Je mag ook gebruik maken van printjes van de website's
Dat is ook wel een goeie eigenlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 00:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
en als je via de webwinkel besteld ? krijg je dan ook laagste prijsgarantie ?
En ja het is al maandag 15 juni en de prijs is nog steeds 4,49
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |