lol is mij vorige week ook overkomenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Scannen in de winkel dus bij, en dan als een gek naar de kassa.
Daar waren wij twee topics terug ook al op de hoogte vanquote:
Jammer, maar helaas, tenzij je het koopt dan ben je echt de lulquote:Op maandag 15 juni 2009 08:58 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
lol is mij vorige week ook overkomen
5 jillz packies gehaald ..
* prijs kaartje gecheckt. 299
* prijs scanner gecheck 2.99
* kassa prijs 2,29
zucht..
Mona pudding, bij Hoogvliet 0.99, bij AH 2 voor 2,nog wat.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Nog meer producten behalve die cola en die kaas?
Dus Coca Cola is nu landelijk aangepast denk je? Of hebben ze dat zelf handmatig aangepast?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:10 schreef PDJAR het volgende:
Helaas, kocht 2x6 4pack. Eerste 08:47 voor 4.49, tweede 08:49 voor 4.39... Heb gelukkig daarvoor ook al 2x6 gekocht. Nu nog Boni folder...
6x gratis Tuc = moeilijk doen voor iets van 3 euro.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:20 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Helaas, spelregels zijn dusdanig aangepast "6 actie-producten per klant".
Als iedereen maar links en afbeeldingen post, die AH leest vrolijk mee.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:27 schreef Globe het volgende:
grmbl,
net geweest bij de AH om 8:49
tucs nu ook voor 0,59 en 4 flessen cola voor 4,39
Axe geschenkverpakking is toch weer een deo en een douchegel.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
6x gratis Tuc = moeilijk doen voor iets van 3 euro.![]()
Waarom heb je het krantje nodig, is de digitale niet voldoende?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:56 schreef PDJAR het volgende:
oproep: kep een Boni-krantje nodig... Heb je er een? omgeving Zaandam.... even bewaren... Misschien een idee: volgende keer bij een actie niet meteen je geld terug vragen. Dat is wellicht de trigger Zo leggen we zelf de feiten op tafel = folder concurrent. Gewoon veel, heel veel kopen en einde van de week je geld ophalen.
Stuur die fotos op naar AH en zet in je onderwerp, Bedankt AH, een loyale klantquote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Fosfolipide het volgende:
Om 8 uur begonnen. bij 2 AH's is het gelukt daarna zijn de prijzen landelijk aangepast rond half 9 - 9 uur ofzo., ook de Mona toetjes Stroopwafelpudding zijn aangepast.
Toch 24 4-packs kunnen scoren en 2 appeltaarten. Bij beide winkels kreeg ik het volledige bedrag terug, dus ¤32,94. Dit zou ¤26,94 moeten zijn omdat er 6 euro statie geld overheen zit. ¤24 euro winst dus.
Plaatjes van winst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Albert Heijn bedankt!
Toch handig zo'n station uitvoeringquote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Fosfolipide het volgende:
Om 8 uur begonnen. bij 2 AH's is het gelukt daarna zijn de prijzen landelijk aangepast rond half 9 - 9 uur ofzo., ook de Mona toetjes Stroopwafelpudding zijn aangepast.
Toch 24 4-packs kunnen scoren en 2 appeltaarten. Bij beide winkels kreeg ik het volledige bedrag terug, dus ¤32,94. Dit zou ¤26,94 moeten zijn omdat er 6 euro statie geld overheen zit. ¤24 euro winst dus.
Plaatjes van winst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Albert Heijn bedankt!
Whehequote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Fosfolipide het volgende:
Plaatjes van winst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Albert Heijn bedankt!
Ja, jij kan met je kassabon aantonen dat je meer hebt betaald dan wannneer je het bij een concurrent had gekocht.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:03 schreef TNA het volgende:
Maarre, als ik nu de Cola koop voor 4,20 bij de AH en dat is de laagste prijs, krijg ik obviously mijn geld niet terug. Maar als een andere supermarkt daar later deze week onder gaat (4,10) en AH verlaagt haar prijzen weer (3,90), heb ik dan alsnog recht op teruggave van mijn 4,20?
Het begint dan wel erg op "aandelen" handel te lijken hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 11:07 schreef daniel1985 het volgende:
Haha, ja anders nemen we alvast opties op de cola, nog even wachten tot elders de prijs wordt verlaagd en innen die taartjes!!
All rightquote:Op maandag 15 juni 2009 11:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ja, jij kan met je kassabon aantonen dat je meer hebt betaald dan wannneer je het bij een concurrent had gekocht.
Maar de prijsaanpassing van de concurrent moet je wel kunnen aantonen he.
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:07 schreef daniel1985 het volgende:
Haha, ja anders nemen we alvast opties op de cola, nog even wachten tot elders de prijs wordt verlaagd en innen die taartjes!!
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op maandag 15 juni 2009 11:08 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Het begint dan wel erg op "aandelen" handel te lijken haha
Maar op dat moment (maandag) was het bij de AH wel het goedkoopste (in het geval van 4,20), dus hoeven ze niets terug te geven als een andere super pas op woensdag 4,10 neerzet. Denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ja, jij kan met je kassabon aantonen dat je meer hebt betaald dan wannneer je het bij een concurrent had gekocht.
Maar de prijsaanpassing van de concurrent moet je wel kunnen aantonen he.
En dan was het met die voetbalplaatjes al triest,quote:Op maandag 15 juni 2009 11:19 schreef sander89 het volgende:
Vanochtend om 7.30 opgestaan.![]()
Kwam iets tussen vanochtend door waardoor is pas bij de eerst AH om 9.15 op de stoep stond.![]()
![]()
9.15 AH NR 1 : Je raadt het al prijzen zijn aangepast.![]()
9.25 AH NR 2: Ook de prijzen aangepast.![]()
Had bij al bijna opgegeven toch nog langs een 3de AH gegaan, omdat ze soms niet overal even snel zijn.
9.35 AH NR 3: Prijs nog niet aangepast.![]()
Mevrouw achter de service balie helemaal verbaast omdat ze had doorgegeven dat de prijzen aangepast moesten worden, maar dat was dus nog niet gebeurt.![]()
9.45 AH NR 4:: Cola scande niet bij de kassa(waren de prijzen aan het veranderen?), kassamiep moest de prijs intikken en dat werd 4.39.![]()
9.55 AH NR 5: Prijs nog niet aangepast.![]()
Bleek 2de al te zijn vandaag en kreeg ook nog 2 euro te veel terug.![]()
![]()
10.05 AH NR 6: Prijs nog niet aangepast.![]()
Toen ik bij de servicebalie zei dat ergens anders goedkoper was, zei de mevrouw achter de servicebalie ja bij de Boni.(dus zij wist het al, maar was dus nog niet aangepast.
)
Misschien met veel geluk zijn nog een paar AH's waar de prijs nog niet aangepast is, hopelijk komt volgende week nog een 3de ronde.
80 euro in 45 min verdien jij denk ik ook niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:21 schreef Remake het volgende:
[..]
Verdien ik nou zo veel of verdien jij te weinig?
Het gaat hem gewoon om de sport, mag het misschien? Hij snapt zelf ook wel dat hij hier geen miljonair van wordtquote:Op maandag 15 juni 2009 11:21 schreef Remake het volgende:
[..]
En dan was het met die voetbalplaatjes al triest,
man le gaat toch niet langs 6 albert heijns voor gratis cola, godverdomme zeg![]()
Verdien ik nou zo veel of verdien jij te weinig?
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Het gaat hem gewoon om de sport, mag het misschien? Hij snapt zelf ook wel dat hij hier geen miljonair van wordt
te laat Nicoquote:
Ja maar daar geldt het maar voor 1 product en bij de Appie 6quote:Op maandag 15 juni 2009 11:43 schreef Ludacriss het volgende:
Ik vraag me ineens af of de Jumbo supermarkt ook niet het zelfde formule hanteert? Zij hebben toch ook een laagste prijs garantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |