moet je dan altijd via a'dm reizen :Squote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Nee hoor
maar ik ga wel maar hem toe, dat wordt altijd laat.
Er vloog net een papegaai een stukje met de trein mee
Ow ben je er zo 1...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als ik iets tegenkom wat ik de moeite waard vind
Ik herinner me nog een itempje van TV dat jongeren die naar die dag gaan dit vaak doen om jongens/meiden te ontmoeten. Waarvoor precies laat ik in het midden maar ik vermoed dat na een paar dates de meeste alweer vergeten zijn hoe het eigenlijk hoort volgens de preken.quote:
Via utrecht en weesp is net zo lang en een keer extra overstappen, dus ja.quote:
Wat heeft neuken met eigenwaarde te maken?quote:
Niets, degene met wie je het doet welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat heeft neuken met eigenwaarde te maken?
Ik kom dagelijks minimaal 10 vrouwen tegen die ik zou neuken... Is het zo anders bij vrouwen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niets, degene met wie je het doet wel
Weet ik niet, ik vind persoonlijk dat er ook veel meer neukbare vrouwen zijn dan mannen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kom dagelijks minimaal 10 vrouwen tegen die ik zou neuken... Is het zo anders bij vrouwen?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:30 schreef Jannuk het volgende:
oow thrust, mn auto en mn hond zijn allebei door hun apk-tje gekomen
Moet alleen even een hartig woordje wisselen met de vorige eigenaren van mn hond
Ik kwam vanmorgen buiten en er stond een hond op straat. Heel vriendelijk. Ik zei hallo, is hij bijna de hele weg mee naar school gerend! Bijna onder een vrachtwagen ook nog...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:30 schreef Jannuk het volgende:
oow thrust, mn auto en mn hond zijn allebei door hun apk-tje gekomen
Moet alleen even een hartig woordje wisselen met de vorige eigenaren van mn hond
Ben je alleen of zijn je kindjes ook mee?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kwam vanmorgen buiten en er stond een hond op straat. Heel vriendelijk. Ik weg hallo, is hij bijna de hele weg mee naar school gerend! Bijna onder een vrachtwagen ook nog...
Ben benieuwd of hij inmiddels terug is bij zijn baas.
Alleen, is papas weekend.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben je alleen of zijn je kindjes ook mee?
Ja dat vind ik ook...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vind persoonlijk dat er ook veel meer neukbare vrouwen zijn dan mannen.
En dat is goed bevallen blijkbaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alleen, is papas weekend.
Vorige week zijn ze wel mee geweest
quote:
quote:
Goedenavondquote:
Pheno???????????????????????????????????????????????????????quote:
Hier is het goed! Ik verveel mij alleen, dus dat is minderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
GoedenavondHier word je vrolijk van
![]()
Hoe is het hier?
Kweenie, gewoon denk ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef djayzz het volgende:
GoedenavondHier word je vrolijk van
![]()
Hoe is het hier?
Sportenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier is het goed! Ik verveel mij alleen, dus dat is minder
Nee, misleidingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pheno???????????????????????????????????????????????????????
Met kinderen ook hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En dat is goed bevallen blijkbaarMaar nu hebben jullie lekker quality-time
Kom je toch even langs! zo ver is het niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
que?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pheno???????????????????????????????????????????????????????
Kreeg al zo'n prettige oldschool Singles kriebelquote:
wat is phenoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kreeg al zo'n prettige oldschool Singles kriebel
Dat weten alleen de Noobs niet... Noobquote:
Weet wat je bedoelt... worden we oud?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kreeg al zo'n prettige oldschool Singles kriebel
Je neemt ons in de malingquote:
3 woorden, roller coaster tycoonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
was je niet al oudquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Weet wat je bedoelt... worden we oud?
ik hoop het oprecht voor je, ik gun iedereen om gezond oud te wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Weet wat je bedoelt... worden we oud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |