In dit geval kan je beter wel met iemand praten, iemand die je goed kan vertrouwen zal graag even met je gaan zitten!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik wil niet zielig of als lastig gezien worden
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie eruit als in mijn fobo, daar zijn die dingen voor.
Dit moet je niet voor je houden.. praten zal je goed doen!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nou ik wil me nergens mee bemoeien...maar..ik denk niet dat er iemand is die je lastig vind hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je loopt achter, is op pagina 1 al uitgebreid besprokenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:45 schreef Belsezar het volgende:
Dat gaat een hoop gekras worden morgen
Morgen downtime FOK!
Lieve schat, als je bij de politie zou werken, dan zou je ook een heel traumateam aan je deur hebben staan. Je bent niet lastig en je bent niet zielig. NIet in dit geval en praat je zelf dat ook absoluut niet aan!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doen. Echt kerel doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
inderdaad belangrijk...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:46 schreef Flena het volgende:
[..]
nou ik wil me nergens mee bemoeien...maar..ik denk niet dat er iemand is die je lastig vind hoor
Wat ik net zo las is het niet niks wat je gezien hebt![]()
ik zou idd wel zorgen dat je er met iemand over kan praten...want zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten lijkt me
Dat is zeker een slechte ervaring om mee te maken, zoals wel meer mensen adviseren, veel praten helptquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
hij haalde mij in en toen hij op de rechter rijbaan terug kwam raakte zijn auto in een slip waardoor hij tegen die brug pijler aan reed.
Hij was opslag dood, dus heb hem niet gesproken...
Het hele image van hoe hij in die auto zat blijft maar in mijn gedachten zitten
Het was gewoon te pijnlijk en smerig
Nja, vanavond even sporten en daarna gitaar spelen, daardoor ga ik me misschien beter voelen...
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:46 schreef KudFokker het volgende:
Aan de ene kant ben ik zó blij dat ik zo geconcentreerd was op dat moment...
Zijn auto stond vrijwel meteen stil, had geen snelheid meer, maar hij kwam wel terug vanaf de spitsstrook naar mijn weghelft, zat er zo'n 50 meter vanaf, en ik weet niet hoe het kwam maar uit reactie schakelde ik terug naar zijn 4 voor meer koppel, waardoor ik sneller op de linker rijbaan kon komen.
Het scheelde maar een meter, anders had hij mij nog meegenomen ook...
Ik kan gewoon niet tegen al die vragen...
Hoe zijn kinderen zich nu wel niet moeten voelenik blijf gewoon maar huilen
Zoals ik al eerder zei, er moet ook gewerkt wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je loopt achter, is op pagina 1 al uitgebreid besproken
middagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is zeker een slechte ervaring om mee te maken, zoals wel meer mensen adviseren, veel praten helpt
het zal niet zo zijn dat je alles vergeet, maar het zal wel minder worden en makkelijker om mee om te gaan![]()
Oja, Goedemiddag
Gewoon ff langs vrienden en even uitpraten wat er is gebeurt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:46 schreef KudFokker het volgende:
Zijn auto stond vrijwel meteen stil, had geen snelheid meer, maar hij kwam wel terug vanaf de spitsstrook naar mijn weghelft, zat er zo'n 50 meter vanaf, en ik weet niet hoe het kwam maar uit reactie schakelde ik terug naar zijn 4 voor meer koppel, waardoor ik sneller op de linker rijbaan kon komen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:46 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:49 schreef djayzz het volgende:
Ik ga naar huis mensen.
Fijne avond allemaal.
En KF, praat er met je vrienden over. Gewoon vragen of ze er even de tijd voor willen nemen, dat willen ze echt wel!
Dankjewel !quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:49 schreef djayzz het volgende:
Ik ga naar huis mensen.
Fijne avond allemaal.
En KF, praat er met je vrienden over. Gewoon vragen of ze er even de tijd voor willen nemen, dat willen ze echt wel!
Dat is zeker een feit!... niet opkroppen gewoon over praten idd.. Oh en KF, volgens mij heb jij ook recht op slachtofferhulp in deze. Schaam je niet, die mensen zijn er voor om met je te praten en je te helpen enzo..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gewoon ff langs vrienden en even uitpraten wat er is gebeurt.
Ik zat 2 weken geleden ook ff stuk door een x aantal zaken. ( waarschijnlijk opgepot , tja...man )
Toen ben ik naar m,n beste vriend geweest en heb daar ook ff een potje gejankt.
Happens to the best of us.
damesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:50 schreef KudFokker het volgende:
Op dit soort moment wou ik echt dat ik iemand had om tegen aan in slaap te vallen, die gewoon haar armen op me heen zou slaan zodat ik veilig ben en weet dat er niks zal gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |