quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik dacht altijd dat xs4all pro's waren die alles binnen een minuut fixten...
Dan moet je ze wel aan de lijn zien te krijgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik dacht altijd dat xs4all pro's waren die alles binnen een minuut fixten...
Ik zet de telefoon altijd op handsfree en zoek een leeg kantoor op zodra mijn collega's beginnen te zeiken...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef Salatrel het volgende:
toen ik nog bij xs4all zat moest ik gemiddeld tussen de 40 en 60 minuten wachten...
mag duidelijk zijn dat ik inmiddels geen klant meer van xs4all ben
Vrouwelijk en mod-rewrite?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:35 schreef jack4ya het volgende:
Sjeeeess.... de term mod-rewrite kennen ze niet.
Ik mag hopen dat dat niet waar is en dat ze het slechts niet willen kennen.
Wat ergquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:35 schreef jack4ya het volgende:
Sjeeeess.... de term mod-rewrite kennen ze niet.
Ik mag hopen dat dat niet waar is en dat ze het slechts niet willen kennen.
ging van xs4all naar alice... verbinding was vanaf dag 1 stabiel 2x zo snel en kostte nog maar de helftquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:33 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Ik zet de telefoon altijd op handsfree en zoek een leeg kantoor op zodra mijn collega's beginnen te zeiken...
Heb het echt een keer anderhalf uur volgehouden tot ze zich af gingen vragen 'Bij wie komt dat irritante geluid toch vandaan?'
Gelukkig hebben we nu een direct zakelijk contact
nee, die krijg je niet haha
en ik ben nog blond ookquote:
Tsjah,... Vanuit mijn werk registreren wij onze domeinnamen daar... Requests worden nu meestal (met dat contact) binnen 2 dagen afgehandeld...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ging van xs4all naar alice... verbinding was vanaf dag 1 stabiel 2x zo snel en kostte nog maar de helft
domeinnamen binnen 2 dagen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:00 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Tsjah,... Vanuit mijn werk registreren wij onze domeinnamen daar... Requests worden nu meestal (met dat contact) binnen 2 dagen afgehandeld...
Alice is weer een klant van onsgoede keus!
Zit zeker bij Joey Kindt in dienst?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:06 schreef ASroma het volgende:
wtf!?! TS zit te fokken en xs4all op de kosten van de zaak te bellen? En een beetje koffie te leuten......
nee in mijn bedrijf was je al 10x ontslagen, schatje.
Het is onmogelijk dat als je een domein registreert, deze binnen 2 seconden overal ter wereld werkzaam is...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
domeinnamen binnen 2 dagen?
2 seconden lijkt mij een betere optie
Daarom werkt ie (en ik) ook niet in dat pauper wannahave bedrijf van je....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:06 schreef ASroma het volgende:
wtf!?! TS zit te fokken en xs4all op de kosten van de zaak te bellen? En een beetje koffie te leuten......
als we het over top providers hebben inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen kwaad woord over xs4all. Top Provider.
Anders ga je toch naar Ziggo?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen kwaad woord over xs4all. Top Provider.
Anders ga je toch naar Ziggo?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:06 schreef ASroma het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |