Nee laten we hem eerst rustig 2 seizoenen laten invallenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja gooi Alderweireld gelijk voor de leeuwen, want dat pakt altijd zoooo goed uit met onze talentjes.
Vroeger, toen wonnen we nog eens wat.
Ja.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee laten we hem eerst rustig 2 seizoenen laten invallen
Waar zie je me dat dan zeggen? Iedereen mag blijven imo all1 die Olequer moet opzouten. En Ajax moet zich eens gaan concentreren op de verdediging ipv all1 maar te kijken naar de aanval en vleugels. Ok die zijn niet onbelangrijk maar met Vermalen die naar Arsenal vertrekt en Oleguer misschien naar Galatasaray (quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
aha.
Beter de hele verdediging verkopen? Silva vdWiel Wielaert Oleguer.
En alleen Alderweireld behouden?![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee laten we hem eerst rustig 2 seizoenen laten invallen
Meteen de deal sluiten en betere verdedigers gaan halen want die gast is echt over zn top en niks meer waard. 5 mil? Prima doen en meteen met het 1e beste vliegtuig naar Turkije sturen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:06 schreef Spougle het volgende:
5 miljoen voor Oleguer, Hij is niet de jongste natuurlijk meer en dan maken we er wel winst op. Ik ben alleen bang dat we hem alsnog gaan missen zo slecht vind ik hem namelijk niet. Lastige keuze, helemaal omdat we niet breed zitten in de verdedigers met een beetje ervaring.
Het was gewoon te mooi. De stilte toen die het veld op kwam. Volle borst clublied. De speeches van alle 4!! En op het eind Mijn Club!quote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het was gewoon te mooi. De stilte toen die het veld op kwam. Volle borst clublied. De speeches van alle 4!! En op het eind Mijn Club!
Ik vond die van David endt eigenlijk nog mooier. Je staat er niet bij stil maar wat een geweldige ajaxman is dat eigenlijk ook.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:20 schreef _Mike_ het volgende:
Van Gaal had inderdaad een prachtige speech (met Ajax stropdas), ben erg blij dat ik gegaan ben om Bobby de laatste eer te bewijzen.
Als Blind/Jol voor 5 miljoen geen betere verdediger weten te halen zijn ze ergggg incapabel.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:24 schreef TheZapster het volgende:
Laat Olequer maar lekker blijven inderdaad, tenzij de kenners hier natuurlijk wat beters weten op dit moment
Maar we weten helemaal niet hoe Jol gaat spelen. Als mandekker is Oleguer gewoon prima. 5miljoen daarentegen is een mooi bedrag.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als Blind/Jol voor 5 miljoen geen betere verdediger weten te halen zijn ze ergggg incapabel.
En dat is Jol in ieder geval niet, dus voor dat geld moet je hem laten gaan.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als Blind/Jol voor 5 miljoen geen betere verdediger weten te halen zijn ze ergggg incapabel.
nee man dan moeten we nog een seizoen kijken naar zn gestuntel en gekluns. Op zouten met die gast en blij zijn dat je er nu 5 mil voor krijgen kan.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:24 schreef TheZapster het volgende:
Laat Olequer maar lekker blijven inderdaad, tenzij de kenners hier natuurlijk wat beters weten op dit moment
5 Miljoen is natuurlijk peanuts tegenwoordig. Daar koop je een, niet al te groot, buitenlands talentje voor. Of een Nederlandse verdediger van het kaliber Wisgerhof. Nee, laten we hem maar gewoon behouden.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als t aan mij had gelegen was ie niet eens gekomenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Geef die man een seizoen de kans zeg.Al die kenners hier die willen dat een speler na 1 seizoen opdondert
Noem jij eens een betere verdediger ,die voor Ajax haalbaar is dan?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee man dan moeten we nog een seizoen kijken naar zn gestuntel en gekluns. Op zouten met die gast en blij zijn dat je er nu 5 mil voor krijgen kan.
Als je een 29-jarige verdediger bent, mag je er best wel gelijk staan. Het is niet dat hij ondermaats presteert door onderlinge communicatie of tactische moeilijkheden, nee de fouten die hij maakt zijn vaak gewoon puur individueel. Het is onlogisch dat dat na één jaar ineens drastisch verandert. Verder zeg ik nergens dat hij moet oprotten, ik weet alleen vrij zeker dat je voor 5 miljoen een betere verdediger kan halen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Geef die man een seizoen de kans zeg.Al die kenners hier die willen dat een speler na 1 seizoen opdondert
Wisgerhof zou op het moment anders de beste verdediger van Ajax zijn. Verder kan je bijvoorbeeld Douglas of Granqvist halen, die kosten je een miljoen of 8 en zijn Oleguer in het kwadraat. En jong.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
5 Miljoen is natuurlijk peanuts tegenwoordig. Daar koop je een, niet al te groot, buitenlands talentje voor. Of een Nederlandse verdediger van het kaliber Wisgerhof. Nee, laten we hem maar gewoon behouden.
Niet zo heel gek natuurlijk.De beste man heeft in zijn Barca tijd nooit hoeven opbouwen en kenners als Outpost76 verwachten natuurlijk dat de beste man dat meteen kan.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:35 schreef toma het volgende:
Zo slecht vind ik Oleguer niet. In de UEFA cup heeft hij geweldig gespeeld. Maar tijdens de competitie moet hij veel meer meevoetballen. Dat is niet bepaald zijn beste kwaliteit.
Maar als pure verdediger tijdens wedstrijden tegen moeilijke tegenstanders is ie heel goed. Maar hij moet niet mee doorschuiven tegen mindere tegenstanders want dat kan hij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |