Jij niet, aan die foto te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hehe, je wilt toch niet zeggen dat je stiekem een leven hebt he?
Op het werk, zin om het van me over te nemen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waar dan, ik heb geen zin om me te vervelen
Heb je serieus in het hele jaar gewoon nog nul puntenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar 0 studiepunten is een beetje een überfaal
Ik wil iig tien punten halen, dan kan ik het tenminste volgend jaar nog een keer proberen
Alleen in het weekend. Ik schaam me er ook een beetje voor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hehe, je wilt toch niet zeggen dat je stiekem een leven hebt he?
Waarin?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel zin in enzo
Waarom wil je z'n ezel rollen?quote:
Ow, een maat van mij had maar 20 studiepunten en die kon gewoon verderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je serieus in het hele jaar gewoon nog nul punten? En waarom mag je het overdoen
. Ik heb 28 punten en ik moet 40 halen om over te gaan. Overdoen kan niet eens bij mij.
Nope, vandaag is m`n vrije dag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op het werk, zin om het van me over te nemen?
>> R&Pquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen in het weekend. Ik schaam me er ook een beetje voor.
Ik heb het dan ook over morgen!quote:
Wat voor studie doe je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ow, een maat van mij had maar 20 studiepunten en die kon gewoon verder
Ik kan er nog 20 halen, dus hoop dat ook te doen eigenlijk!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:53 schreef reetveter het volgende:
Ah, het is weer vrijdagmiddag-juicyhil-bash-tijd.
Aha ok. Ja want als je er geen zin in hebt had je het beste al in Februari kunnen kappenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarin?
Ik wil eigenlijk wel serieus verder met deze studie ja
Alleen mijn manier van antwoorden is denk ik niet helemaal goed![]()
Ook dan blijf ik in m`n bedquote:
Media en Cultuur aan de UvAquote:
Heb ik al een keer gedaan, vorig jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha ok. Ja want als je er geen zin in hebt had je het beste al in Februari kunnen kappen
Post gewoon, hebben we dat ook weer gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:58 schreef kurk_droog het volgende:
TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM
TUTUTUTTTUTUTUTU FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT
VOOR AJAX AMSTERDAM OLÉ OLÉ, OOOLLÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ VOOOR AJAX AMSTERDAAAAAAAM.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:58 schreef kurk_droog het volgende:
TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM
TUTUTUTTTUTUTUTU FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |