Gasturbinequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens, en IQM en Emi toch ook wel. En Jordy en NB.
NEGERINEN?quote:
Zakhooi... euh bedoel Sackboyquote:
Hoe Jordeeeh weg werd gestuurdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens, en IQM en Emi toch ook wel. En Jordy en NB.
Je moet toch wat he als je smerige worstenpoten te dik zijn om dat kleine pikkie van je vast te houden..quote:
quote:
Ik had zowaar geleerd voor dit tentamenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je maar minder moeten SC'en !
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Ik had zowaar geleerd voor dit tentamen
Ik ga dit jaar echt zo hard falen, niet normaal, haal gewoon nul studiepunten, hoerezooi!!
quote:
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Juicyhil het volgende:
He morgen he, zitten jullie op het Libelle forum?
Ik heb de hoop ook opgegeven. Ik faal hard.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Ik ga dit jaar echt zo hard falen, niet normaal, haal gewoon nul studiepunten, hoerezooi!!
Ik hoop dat je zakt voor je examens, pikquote:
Nee. In het weekend ben ik sowieso meestal niet op FOK!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Juicyhil het volgende:
Maar 0 studiepunten is een beetje een überfaalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb de hoop ook opgegeven. Ik faal hard.
Waar dan, ik heb geen zin om me te vervelenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zakt voor je examens, pik
Ik ga naar het Ellegirl forum.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Hehe, je wilt toch niet zeggen dat je stiekem een leven hebt he?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. In het weekend ben ik sowieso meestal niet op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |