Chrome liep vet te fucken, kreeg de OP niet te pakkenquote:
Top!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef Hoogstaande het volgende:
We kunnen weer met een schone lei beginnen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef Hoogstaande het volgende:
We kunnen weer met een schone lei beginnen
Van kutusers naar lelijke vrouwenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
Topic heeft andere wending nodig.
[ afbeelding ]
Nu weer normaal? Dat net was even leuk, het moest er gewoon uit. Maar gewoon weer normaal doen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Van kutusers naar lelijke vrouwen
vast wel, waarom niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
Weet iemand of ze Donnie Darko hebben bij Videoland?
Zonder jou dusquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
Weet iemand of ze Donnie Darko hebben bij Videoland?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
Topic heeft andere wending nodig.
[ afbeelding ]
Ga zelf maar wegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zonder jou dus
Zet je bril eens op en lees de TT eens!
Goed idee, doe dat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Hee trouwens, met mn abbo kan ik toch ook mensen blokkeren?
Dat is dezelfde dame hoorquote:
Oquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:14 schreef BigKahuna het volgende:
Bohh ik heb de frituur aangezet. Voor het eerst sinds 7 januari![]()
![]()
![]()
.
Boh, ik zet ook meteen bier koud!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
De zon schijnt, het bier staat koud en het is vrijdag. Wat wil je nog meer?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:18 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Niets kan tippen aan deze!!!!!!!
Zo geloofwaardig ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh oke.
Die gast met die ambulance, wat een faler
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:18 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Niets kan tippen aan deze!!!!!!!
Ik heb soms wel goede ideeënquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boh, ik zet ook meteen bier koud!
Goed idee!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
Maargoed, nu ga ik dan echt weg. Later
T-Pain en Taylor?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had je dit al gezien BK?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
met taylor swiftquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had je dit al gezien BK?
Ja, weet ik veel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ze sommige films niet hebben
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had je dit al gezien BK?
Je gaat toch niet mij blokkeren? Firewiretje van mequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe eens een tutorial hoe ik dat instel?
T-Pain?quote:
Opties, friends/foes, usernummer van php instellen!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check dat filmpje maar eens!quote:
Heb je het nou over jezelf?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef phpmystyle het volgende:
Sommige mensen kunnen er duidelijk niet tegen om uitgelult te worden
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee over de lutsers die mij gaan blokkeren, omdat ze niet voor zichzelf kunnen opkomen.quote:
Oh, bedoel je dat. Krijg ik punten omdat ik niemand geblokkeerd heb?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee over de lutsers die mij gaan blokkeren, omdat ze niet voor zichzelf kunnen opkomen.
Jizzze, kap eens met hem quotenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, bedoel je dat. Krijg ik punten omdat ik niemand geblokkeerd heb?
php is weer bezigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef reetveter het volgende:
Gaan we met zijn allen iemand blokkeren?
Hahahahahahahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had je dit al gezien BK?
Ja maar door die quotes lees ik alsnog zn postsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Ik mag toch zelf wel bepalen wie ik wel en wie ik niet quote?
Mijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef reetveter het volgende:
Gaan we met zijn allen iemand blokkeren?
Ja, eeuh, leuk voor je. En nu?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar door die quotes lees ik alsnog zn posts
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)by-hamann#post-29501
![]()
Ja, ik hoop niet dat zie van die bagger R&B gaat maken of wat dan ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
T-Pain met z'n Big Ass Chain![]()
!!
Taylor![]()
![]()
.
Laten we hopen dat het eenmalig is.
Alleen wat loller posten, en wat heen en weer gebash, erg.quote:
vorig topic zat hij iedereen te irriteren met 'moelijk' taalgebruikquote:
Zwaar te irriteren vorig topic!quote:
PHP is een scripttaal, die bedoeld is om op webservers dynamische webpagina's te creëren.quote:
Ja voor sommige is alles moeilijk ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:29 schreef Seam het volgende:
[..]
vorig topic zat hij iedereen te irriteren met 'moelijk' taalgebruik
ik moest nog lachen ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PHP is een scripttaal, die bedoeld is om op webservers dynamische webpagina's te creëren.
quote:
Ah, nu weet ik waarom ik hem niet ken. Ik kan die muziek echt niet hebben gewoon.quote:
Zou een primeurtje zijn, als 16 jarig pubertje een vent van 30 weg krijgt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Prachtige tutorial. De beste ooit
Dan weet ik dat alvast voor als phpmystyle ervoor verantwoordelijk is als ik geen mod meer ben.
Tnx !
Ik zei doet, niet 'is'quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PHP is een scripttaal, die bedoeld is om op webservers dynamische webpagina's te creëren.
Dizzee Rascalquote:
quote:
Vet nummer is dat hequote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dizzee Rascal is dan ook een baas.
Al de cd van de fakkelbrigade geluisterd ? Kwam op 7 binnen in de album top 50 zag ik gisteren !!!
PHP creëert dynamische webpagina's op webservers.quote:
quote:
Ja Dizzee wel ja, maar Armand van Helden niet echtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dizzee Rascal is dan ook een baas.
Al de cd van de fakkelbrigade geluisterd ? Kwam op 7 binnen in de album top 50 zag ik gisteren !!!
quote:
I'm with stupid dinges.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Negeer hem gewoon. Das de beste remedie. Werkt nl. altijd het beste bij kleine kinderen.
Zag hem vanmorgen ook op fucking TMF voorbijflitsen. Bleef ff hangen toen ik de voor mij al bekende clip zag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef reetveter het volgende:
Door dat nummer wil ik in de tuin zitten met een biertje en de muziek binnen zo hard dat de hele straat er last van heeft.
Bowa heeft'm door. Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Negeer hem gewoon. Das de beste remedie. Werkt nl. altijd het beste bij kleine kinderen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef reetveter het volgende:
Door dat nummer wil ik in de tuin zitten met een biertje en de muziek binnen zo hard dat de hele straat er last van heeft.
16 en dan al een wijsneus zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou een primeurtje zijn, als 16 jarig pubertje een vent van 30 weg krijgt.
Hier iedere week als het lekker weer is, muziek op max en chillen in de tuinquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
![]()
Dat ga ik maandag ook zeker even doen!
Toevoeging: Mits lekker weer natuurlijk!
Dan komt Peter R achter bowa aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bowa heeft'm door. Mag ik je aanraken?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bowa heeft'm door. Mag ik je aanraken?
Ik had het nergens over sex. Moet er niet aan denken met die creep.quote:
Sex met bowa?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het nergens over sex. Moet er niet aan denken met die creep.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdekanker, een 3,5 voor mn herkansing, wat is dat voor hoerezooi
Had je maar minder moeten SC'en !quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan geen afscheid nemen van jullie. Moeten jullie eerst iets leuks zeggen over mijquote:
Waar koop jij die batterijen? Die houden het nog best lang uit.quote:
Ik mis hem ook wel een beetjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:43 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Zotheid mis. Was altijd een goede bron van grapjes.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Eens, en IQM en Emi toch ook wel. En Jordy en NB.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:43 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Zotheid mis. Was altijd een goede bron van grapjes.
Flikker gewoon op, sukkel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan geen afscheid nemen van jullie. Moeten jullie eerst iets leuks zeggen over mij
Weet ik veel, gewoon duracel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar koop jij die batterijen? Die houden het nog best lang uit.
Gasturbinequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens, en IQM en Emi toch ook wel. En Jordy en NB.
NEGERINEN?quote:
Zakhooi... euh bedoel Sackboyquote:
Hoe Jordeeeh weg werd gestuurdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens, en IQM en Emi toch ook wel. En Jordy en NB.
Je moet toch wat he als je smerige worstenpoten te dik zijn om dat kleine pikkie van je vast te houden..quote:
quote:
Ik had zowaar geleerd voor dit tentamenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je maar minder moeten SC'en !
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Ik had zowaar geleerd voor dit tentamen
Ik ga dit jaar echt zo hard falen, niet normaal, haal gewoon nul studiepunten, hoerezooi!!
quote:
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Juicyhil het volgende:
He morgen he, zitten jullie op het Libelle forum?
Ik heb de hoop ook opgegeven. Ik faal hard.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Ik ga dit jaar echt zo hard falen, niet normaal, haal gewoon nul studiepunten, hoerezooi!!
Ik hoop dat je zakt voor je examens, pikquote:
Nee. In het weekend ben ik sowieso meestal niet op FOK!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Juicyhil het volgende:
Maar 0 studiepunten is een beetje een überfaalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb de hoop ook opgegeven. Ik faal hard.
Waar dan, ik heb geen zin om me te vervelenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zakt voor je examens, pik
Ik ga naar het Ellegirl forum.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Hehe, je wilt toch niet zeggen dat je stiekem een leven hebt he?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. In het weekend ben ik sowieso meestal niet op FOK!
Jij niet, aan die foto te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hehe, je wilt toch niet zeggen dat je stiekem een leven hebt he?
Op het werk, zin om het van me over te nemen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waar dan, ik heb geen zin om me te vervelen
Heb je serieus in het hele jaar gewoon nog nul puntenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar 0 studiepunten is een beetje een überfaal
Ik wil iig tien punten halen, dan kan ik het tenminste volgend jaar nog een keer proberen
Alleen in het weekend. Ik schaam me er ook een beetje voor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hehe, je wilt toch niet zeggen dat je stiekem een leven hebt he?
Waarin?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel zin in enzo
Waarom wil je z'n ezel rollen?quote:
Ow, een maat van mij had maar 20 studiepunten en die kon gewoon verderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je serieus in het hele jaar gewoon nog nul punten? En waarom mag je het overdoen
. Ik heb 28 punten en ik moet 40 halen om over te gaan. Overdoen kan niet eens bij mij.
Nope, vandaag is m`n vrije dag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op het werk, zin om het van me over te nemen?
>> R&Pquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen in het weekend. Ik schaam me er ook een beetje voor.
Ik heb het dan ook over morgen!quote:
Wat voor studie doe je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ow, een maat van mij had maar 20 studiepunten en die kon gewoon verder
Ik kan er nog 20 halen, dus hoop dat ook te doen eigenlijk!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:53 schreef reetveter het volgende:
Ah, het is weer vrijdagmiddag-juicyhil-bash-tijd.
Aha ok. Ja want als je er geen zin in hebt had je het beste al in Februari kunnen kappenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarin?
Ik wil eigenlijk wel serieus verder met deze studie ja
Alleen mijn manier van antwoorden is denk ik niet helemaal goed![]()
Ook dan blijf ik in m`n bedquote:
Media en Cultuur aan de UvAquote:
Heb ik al een keer gedaan, vorig jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha ok. Ja want als je er geen zin in hebt had je het beste al in Februari kunnen kappen
Post gewoon, hebben we dat ook weer gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:58 schreef kurk_droog het volgende:
TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM
TUTUTUTTTUTUTUTU FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT
VOOR AJAX AMSTERDAM OLÉ OLÉ, OOOLLÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ VOOOR AJAX AMSTERDAAAAAAAM.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:58 schreef kurk_droog het volgende:
TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM TROM
TUTUTUTTTUTUTUTU FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT FUUT
dat doet de kaste inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, ik mepte op mijn laptop bleef dat ding als een gek naar beneden scrollenIk kon niet eens typen want dan sloeg die over
. DUs nog maar een keer opgemept en nu doet die het weer.
Pics.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga maar eens naar mn vriendin toe
Teleursteling wegneuken
Waarfoor?quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:13 schreef remlof het volgende:
Flikker op met je kutkaste.
Eén keer was wel leuk. Twee keer ook nog wel. Bij de derde keer werd saai. Dit was de vierde.quote:
Tel nu uit gemak die uit 2004 niet mee?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eén keer was wel leuk. Twee keer ook nog wel. Bij de derde keer werd saai. Dit was de vierde.
ja, je wou zo graag. ts was vergeten aan te passen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:18 schreef phpmystyle het volgende:
De kaste faalt, ik sta er geen eens in.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef BigKahuna het volgende:
Hahahaha, mensen die Acinionyx in kaste 1 zetten en mij, dwc en PK in kaste 2.
Dan weet je al dat het totaal niet serieus te nemen is. Zonde van al die tijd die je erin steekt.
Hoe lang was je bezig ermeequote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja, je wou zo graag. ts was vergeten aan te passen.
dit was deel 1quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eén keer was wel leuk. Twee keer ook nog wel. Bij de derde keer werd saai. Dit was de vierde.
Je bent jaloers op mij dat ik in kaste 5 sta hequote:
*kuch*quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:20 schreef kurk_droog het volgende:
En toch levert de kaste veel gesprekstof op. We zullen luisteren en het in de volgende verwerken!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onder wie z'n naam is dat ding wel gepost dan?
Hier is prima, als je de rest van KLB er maar niet mee vervuilt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:20 schreef kurk_droog het volgende:
En toch levert de kaste veel gesprekstof op. We zullen luisteren en het in de volgende verwerken!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier is prima, als je de rest van KLB er maar niet in doet. De top van klb staat erin. Meer hoeft niet
Hier is niet prima. Kutkaste.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier is prima, als je de rest van KLB er maar niet mee vervuilt.
omdat kaste.. iedereen stond paraatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:22 schreef Juicyhil het volgende:
Duurt trouwens wel lang dat antwoord van forum@fok.nl, had een mailtje over bigkahuna gestuurd
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:22 schreef Juicyhil het volgende:
Duurt trouwens wel lang dat antwoord van forum@fok.nl, had een mailtje over bigkahuna gestuurd
die is er nooit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:24 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens er was toch toestemming voor een kaste?
Ben je nou nog niet weg?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:24 schreef phpmystyle het volgende:
zaal er naar kijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Imo horen BK en Lakitu sowieso in kaste 1
ja.. bowa gaf toestemmingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:24 schreef phpmystyle het volgende:
Doe gewoon plaatsen op een ander forum, of gewoon niet. Maar niet telkens ja en dan nee doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:27 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga naar buiten.. Werken aan kaste #2 juli
Ja, en ik ook in kaste 2.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef BigKahuna het volgende:
Hahahaha, mensen die Acinionyx in kaste 1 zetten en mij, dwc en PK in kaste 2.
Dan weet je al dat het totaal niet serieus te nemen is. Zonde van al die tijd die je erin steekt.
rk snap ik wel.. jij hoort in 1 iddquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, en ik ook in kaste 2.En Ricko in kaste 3
![]()
Wtf.
nog steeds niksquote:
Wat doe je dan ook in het mannelijke topic?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:45 schreef BigKahuna het volgende:
EWWWWWWW![]()
![]()
![]()
[M S&G] FOK!kers sexy & Gewaagd #30
Die piercing maakt het af.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:45 schreef BigKahuna het volgende:
EWWWWWWW![]()
![]()
![]()
Zal ik mijn rug in het vrouwelijke topic postenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook in het mannelijke topic?
Homo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:45 schreef BigKahuna het volgende:
EWWWWWWW![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik mijn rug in het vrouwelijke topic posten
Ik hoopte Zotheid's foto's aan te treffen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook in het mannelijke topic?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
prima topic nu hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik hoopte Zotheid's foto's aan te treffen.
Alleen mijn rug is het. Je ziet mijn billen lekker niet. En hij is ook nog eens heel onscherpquote:
nou.. bij de gedachte van je billenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen mijn rug is het. Je ziet mijn billen lekker niet. En hij is ook nog eens heel onscherp
Ik kan overal op rukkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen mijn rug is het. Je ziet mijn billen lekker niet. En hij is ook nog eens heel onscherp
maakt niet uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Why?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Inderdaad, hoef je nooit meer bang te zijn een pic te posten waarin je meer kan zien dan vorige pics die je hebt gepost.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Doee meteen een naaqtpic, ben je van die schaamte meteen af
quote:
Ja, dat weet ik. Maar ik heb toch al je naaktpics al gezien dus mij maakt het niet zoveel uit.quote:
Ik moest lachen om de pic in deze post i.c.m. die username, maakt dat me evil?quote:
Wil je die van mij ook hebben?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik heb toch al je naaktpics al gezien dus mij maakt het niet zoveel uit.
Ja, maar een geheel painttopic waarin iemand belachelijk wordt gemaakt is prima.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
Is er nou een post van mij verwijderd, wtf?En die van BK ook, mijn god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |