haha cool manquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:54 schreef Roa het volgende:
[..]
Jawel hoor! Dat komt waarschijnlijk ook. Maar aangezien ik gisteren voor het eerst dat beest gehoord heb, eerst maar eens kijken of er uberhaubt wat zit.
Je zou zeggen dat hij niet in het plafond kan blijven ivm eten...tenzij hij al zo'n grote stash heeft dat hij voorlopig kan blijven.. Anders kunnen we hem waarschijnlijk vangen met een diervriendelijke val (jaja! diervriendelijk!) en als dat allemaal niet mag baten, tja, dan gif! In principe hoeft dat beestje van mij niet dood, maar ik wil em ook niet in mijn plafond hebben.
Die webcam met motion detection vind ik gewoon grappig, hoewel ik betwijfel of de muis eruit komt nu er wat licht in de kast zit (anders ziet de webcam niets) Maar ik moet vanavond toch werken, laat ik het aanstaan, als ik thuis ben doe ik het uit, dan heeft de muis nog een paar donkere uurtjes waarin hij in mijn geimproviseerde val kan lopen.
plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:54 schreef Roa het volgende:
[..]
Jawel hoor! Dat komt waarschijnlijk ook. Maar aangezien ik gisteren voor het eerst dat beest gehoord heb, eerst maar eens kijken of er uberhaubt wat zit.
Je zou zeggen dat hij niet in het plafond kan blijven ivm eten...tenzij hij al zo'n grote stash heeft dat hij voorlopig kan blijven.. Anders kunnen we hem waarschijnlijk vangen met een diervriendelijke val (jaja! diervriendelijk!) en als dat allemaal niet mag baten, tja, dan gif! In principe hoeft dat beestje van mij niet dood, maar ik wil em ook niet in mijn plafond hebben.
Die webcam met motion detection vind ik gewoon grappig, hoewel ik betwijfel of de muis eruit komt nu er wat licht in de kast zit (anders ziet de webcam niets) Maar ik moet vanavond toch werken, laat ik het aanstaan, als ik thuis ben doe ik het uit, dan heeft de muis nog een paar donkere uurtjes waarin hij in mijn geimproviseerde val kan lopen.
plaatje:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef Remsjo het volgende:
Dierenbescherming bellen, beestje laten vangen, mee laten nemen en hopla het beest is weer één met de natuur. Dierenbeschermingsmensen blij, jij blij en beestje blij
Ik hoop zo dat die muis in het glas valt hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:59 schreef Roa het volgende:
Nope! Maar als ik iets film zal ik het uploaden
Als ze voor elke muis de dierenbescherming zouden bellen he....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:17 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Eens.
Helaas filmt de webcam niet de vaas, maar de openingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die muis in het glas valt he
Je constructie doet me denken aan een "knikkerbaan" van vroeger
Echt? !quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ze voor elke muis de dierenbescherming zouden bellen he....!
Zal ik nu ook even bellen ? Heb zojuist een heel mierennest vergiftigd !
En als de hond er niet meer uit wil ?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:09 schreef Trannellius het volgende:
Gat groter maken en een kat naar binnen douwen.
Als de kat er dan uiteindelijk niet meer uit wilt komen maak je het gat groter en stop je een hond erin.
Opgelost, slotje.
Een hondenvanger!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:11 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
En als de hond er niet meer uit wil ?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:28 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waschijnlijk gewoon vogels onder de dakpannen. Die nestjes hebben.
Ik dacht ook een tijdje muizen te hebben, sinds er een muis in me kamer liep. En mij zat uittedagen. Maar toen ie vluchten heb ik hem nooit meer gezien. Ik denk dat jij mischien de zelfde muis had. Die 1 keer van zich laat horen.
En daarna vogels onder je dakpannen laat rotzooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |