Ik ga NU op een terras zitten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of binnen zitten achter de spelcomputer, of buiten op het terras zitten.. hmmmm... lastige keuze.. Maar ik begrijp je volledig hoor!
quote:
Wat super goed joh!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat goed!
Je leest vast niet terug, daarom maar even zo; ik heb donderdag nog een gesprekErgens waar ik graag voorgesteld wilde worden, maar wat nogal lang duurde. Nu willen ze me graag spreken
Monchou is saai en het weer is het weer, dus ook een saai onderwerp. Zijn er geen leuke stellingen/vragen? Of is het weer vrijdagmiddag-inspiratieloosheid?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
alleen over monchou pie en het lekkere weer.
dat laatstequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Monchou is saai en het weer is het weer, dus ook een saai onderwerp. Zijn er geen leuke stellingen/vragen? Of is het weer vrijdagmiddag-inspiratieloosheid?
Donderdag en maandagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:55 schreef heksehiel het volgende:
Wat super goed joh!Ze willen je graag spreken
Dan heb ik donderdag om voor iemand te duimen
![]()
Ik had idd nu ff geen zin om terug te lezen.
Dat zou ook kannibalisme zijnquote:
Ik denk dat ze in deze wel iets van kut/verrot/vies bedoelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef heksehiel het volgende:
Ok, dan gooi ik er wel een vraag in. Dieclienten hier hadden net de etenskar terug gebracht en toen zat er een briefje op:
But vreten.nl
Nu vroeg ik mij af, hoe schrijf je but/butt/bud en waar komt het vandaan? Sommige mensen dachten hier dat het een netter woord voor kut was, net als in chips ipv shitMaar dat lijkt me niet toch?
quote:
Ja dat lijkt mij ook, maar schrijf je dan 'but'? Of spel je dat anders?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in deze wel iets van kut/verrot/vies bedoelen.
Maar dan wel van chocolade ?quote:
wat is er mis met a.s. maandag?quote:
ik denk butt...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, maar schrijf je dan 'but'? Of spel je dat anders?
Dat gaat haar toch niet lukkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Damn, girl! Dat wordt vroeg naar bed het hele weekend
"but" als in reet/kont enz schrijf je als "butt"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef heksehiel het volgende:
Ja dat lijkt mij ook, maar schrijf je dan 'but'? Of spel je dat anders?
Dat gaat niet lukken, vannacht slaap ik hooguit 3 uur, maar morgenavond wel lekker relaxed niks doen, en zondag ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
Damn, girl! Dat wordt vroeg naar bed het hele weekend
Zorg liever dat het eten wat lekkerder wordt dan je daar druk om te makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef heksehiel het volgende:
Ok, dan gooi ik er wel een vraag in. Dieclienten hier hadden net de etenskar terug gebracht en toen zat er een briefje op:
But vreten.nl
Nu vroeg ik mij af, hoe schrijf je but/butt/bud en waar komt het vandaan? Sommige mensen dachten hier dat het een netter woord voor kut was, net als in chips ipv shitMaar dat lijkt me niet toch?
Dat dacht ik dus ook, dus dan zou het moeten zijn butt vretenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"but" als in reet/kont enz schrijf je als "butt"
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, heb je niet mijn toffe verhaal over een wekeend gelezen of zo?
Zoals elke vrijdag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Monchou is saai en het weer is het weer, dus ook een saai onderwerp. Zijn er geen leuke stellingen/vragen? Of is het weer vrijdagmiddag-inspiratieloosheid?
Wat staat er vannacht op de planning dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, vannacht slaap ik hooguit 3 uur, maar morgenavond wel lekker relaxed niks doen, en zondag ook
Denk je nou serieus dat ik in de keuken staquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
Zorg liever dat het eten wat lekkerder wordt dan je daar druk om te maken
Soms. Ligt aan de chocolade en aan de tijd van de maandquote:
Dat is weer eens iets anders dan "Goedemiddag!"quote:
die plakken zo...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms. Ligt aan de chocolade en aan de tijd van de maand
In Cannes hebben ze bijna overal warme chocolade cake waar gesmolten pure chocolade uitloopt als je het aansnijdtDie's heerlijk
En chocotoffs vind ik ook lekker
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is weer eens iets anders dan "Goedemiddag!"
Ik werk in het weekend in de kroeg, dat moet ik dus vannachtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:07 schreef heksehiel het volgende:
Wat staat er vannacht op de planning dan?
Je bent toch een vrouw? Daarvoor heeft God jullie soort toch gemaakt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik in de keuken sta
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw? Daarvoor heeft God jullie soort toch gemaakt?
je hebt daar een punt!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
goed bezig!quote:
Tering! Je werk en studie was nog niet genoeg? Dat je uberhaupt nog tijd hebt om te Fok!kenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik werk in het weekend in de kroeg, dat moet ik dus vannacht
Ik geloof niet in die godquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet eens! Behalve nu, op mn vrije dag even.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tering! Je werk en studie was nog niet genoeg? Dat je uberhaupt nog tijd hebt om te Fok!ken
Ik ben qua vrouw een mislukkingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh! Dan kom je in de hel. En jij eet ook elke dag pizza?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof niet in die godEn ik doe niet aan keukens
En nog tijd over.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:11 schreef heksehiel het volgende:
Tering! Je werk en studie was nog niet genoeg? Dat je uberhaupt nog tijd hebt om te Fok!ken
Heb je voor mij een cursusboek?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En nog tijd over.
* Nouk schrijft efficiënt met tijd omgaan in haar 'eigenschappen'
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms. Ligt aan de chocolade en aan de tijd van de maand
In Cannes hebben ze bijna overal warme chocolade cake waar gesmolten pure chocolade uitloopt als je het aansnijdtDie's heerlijk
En chocotoffs vind ik ook lekker
Ik geloof ook niet in een hel en nee elke dag pizz, dan zou ik er niet eens meer uitzien als een vrouw.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh! Dan kom je in de hel. En jij eet ook elke dag pizza?!
Het doet af aan je tofheid om iedere keer maar de drang te hebben zo graag te laten weten dat je een leven hebtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:12 schreef Q. het volgende:
Dat lukt mij niet eens! Behalve nu, op mn vrije dag even..
Toevallig wel! Nog nooit een bladzijde in gelezenquote:
Dat kan mijn tofheid wel hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het doet af aan je tofheid om iedere keer maar de drang te hebben zo graag te laten weten dat je een leven hebt
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw andere vrouwelijke eigenschappen compenseren dat weer ruimschoots.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het doet af aan je tofheid om iedere keer maar de drang te hebben zo graag te laten weten dat je een leven hebt
Die kan ik me ook nog herinnerenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat was die eerdere prachtige post van je ook al weer? Mensen die zo hard roepen...
Ja, geldt ook voor Q.!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef heksehiel het volgende:
Wat was die eerdere prachtige post van je ook al weer? Mensen die zo hard roepen...
quote:
Jij, tijd over? waar wanneer hoe ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En nog tijd over.
* Nouk schrijft efficiënt met tijd omgaan in haar 'eigenschappen'
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Noooooooooooooo
Ow wacht, ik heb een leven
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ik nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Noooooooooooooo
Ow wacht, ik heb een leven
Als ik écht wil dit weekend, maar lijkt me beter van nietquote:
Ik roep nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Beweren dat ja..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat? Zeggen dat ze een leven hebben?
heej, sommige hebben dat ook echt!quote:
Sjee nogsteedsquote:
maar niemand doet dat toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Op Fok! kun je toch ook een leven hebben> Je kunt zelfs zijn wie je wil zijn
Ow, dat had ik dan gemist.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
niet omdat fok offline gaat
uit pure liefde
Maar niet morgen, want dan moet ie naar een pauperfeestquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:26 schreef djayzz het volgende:
ow, flauw!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar niet morgen, want dan moet ie naar een pauperfeest
morgen had je bels toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar niet morgen, want dan moet ie naar een pauperfeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |