Eigenlijk heb ik op D66 gestemd in de verkiezingenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:01 schreef 123fokacount het volgende:
TS is een hippie en GL stemmer.
Uber FAIL.
Je bent pro-Europaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik op D66 gestemd in de verkiezingen
Kernfusie is echte bazen energiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
als we straks kernfusiecentrales hebben
Dan nog ben je een hippie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik op D66 gestemd in de verkiezingen
Kutquote:
Als je dat ff rendabel maakt dan kan je in het geld zwemmenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:03 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Kernfusie is echte bazen energie
Fossiele energie is een machtig wapen. Het westen heeft daarmee al eerder gekampt betreffende olie en ook Rusland heeft laten zien hoe enorm afhankelijk Europa is toen ze de kraan dichtdraaiden. Dat is uitermate ongewenst. We moeten zo snel mogelijk volledig onszelf kunnen voorzien in de energiebehoefte.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:05 schreef rashudo het volgende:
Hoeveel last heb jij nu werklijk van onze afhankelijkheid van Saudi Arabie? Geen.
Terechte klacht. Friesland volbouwen met kerncentrales, hoppa.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:01 schreef Appelknaller het volgende:
Fossiele brandstoffen verneuken ons milieu, maar erger nog is dat het ons afhankelijk maakt van tyfus landen als Saoedi-Arabië. Mensen in de randstad leven een paar jaar korter vanwege al die uitlaatgassen, veroorzaakt door die auto's en andere motorrijvoertuigen die op fossiele brandstoffen rijden. Daar komt nog eens bij dat aardolie fucking duur is en alleen maar duurder wordt, waardoor de bezineprijzen over 20 jaar niet te dokken zijn voor gewone mensen.
Klacht: Fossiele brandstoffen die op raken, de lucht vervuilen en criminele regimes in stand houdt in verband met afhankelijkheid.
sub-klacht: Saoedi-Arabië
wil jij die troep onder je huis als t afgedankt is?quote:
Neuh, maar dat kan wel naar andere plekkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wil jij die troep onder je huis als t afgedankt is?
Saoedi-Arabie lijkt me wel een puike plek.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Neuh, maar dat kan wel naar andere plekken
Kernenergie is nog lang niet uitontwikkeld, binnenkort kunnen we nieuwe energie uit het afval halen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wil jij die troep onder je huis als t afgedankt is?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Saoedi-Arabie lijkt me wel een puike plek.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:01 schreef 123fokacount het volgende:
TS is een hippie en GL stemmer.
Uber FAIL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |