Ik had je wat verteld, maar je negeert mequote:
Daar is niks mis meequote:
Ik moest aan je denken in een doorzichtig VS setjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had je wat verteld, maar je negeert me
Ja heb ik spijt van enzulksquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee
@ Robin: Ik vind jou ook wel lief, als je geen verkeersborden vernaggelt
Die heb ik helemaal nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken in een doorzichtig VS setjes
quote:
Ik wil ook lief gevonden door Samzzquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:16 schreef Robinhoo het volgende:
Ey maar wie / wat houdt me tegen? NIKS NIEMAND. oke ik dop er 1. En dan komen we maten wel een keer en dan de kroeg in !!!!!!!!!!!!!! DOEI
je houd toch nog wel van mij?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:21 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg net een liefdesverklaring
En een vraag of ik mee wilde brommers kijken
Vervelende PMs ook altijd...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:21 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg net een liefdesverklaring
En een vraag of ik mee wilde brommers kijken
Oeh die is inderdaad wel vet!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb een nieuwe agenda, vind m echt zo ontzettend tof
[ afbeelding ]
Neh, was geen PM.quote:
weekendquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh, was geen PM.
@ Wouter: Aber naturlich
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
Waarom ga je vreemd San? Ik dacht dat je míj vroeg als (internet)vriend ..bah..
Ik hou tenminste écht van haarquote:
waarom zet je er dan nog '(internet)' bij?quote:
Omdat ik ook op het internet haar steun en toeverlaat benquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom zet je er dan nog '(internet)' bij?
quote:
ben ik goed inquote:
nee, mezelf overtreffenquote:
en nu verwacht je serieus dat ik je feliciteer.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:57 schreef Robinhoo het volgende:
LEKKER DAT PLAATJE WOUTER
ik ben jarig !!!!!!!!! HEBBEN JULLIE DATWEL DOOR ???? 13 JUNI !!! ROBINHOO JARIG @
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:19 schreef Robinhoo het volgende:
neu ik hou niet zo van internet felicitaties
Ok dan niet gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:19 schreef Robinhoo het volgende:
neu ik hou niet zo van internet felicitaties
Heb ik al een tijdje hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:30 schreef Robinhoo het volgende:
Je signatureje faalt alleen met quoten maar dat boeit niet.
Naja een tijdje. De quote is van anderhalf dag geledenquote:
Daaromquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Naja een tijdje. De quote is van anderhalf dag geledenOke in TOF is dat een tijdje.
Een Tukker ben je voor altijd ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:44 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ik sta nog in de OP maar ik ben geen Tukker meer.
Oeh, een bijna mede-lotgenootquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:46 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ook als ik geboren & getogen ben in het zuiden en er nu weer woon?
Ligt eraan, is Twente uit je hart ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:46 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ook als ik geboren & getogen ben in het zuiden en er nu weer woon?
Heb als aandenken aan 2 jaar Enschede een tattoo laten zetten ( Nee, eigenlijk heeft die qua uitzien niks te maken met Enschede maar in mijn hart wilde ik hem PERSE in Enschede laten zetten voor mezelf, als herinnering )quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ligt eraan, is Twente uit je hart ?
Hehe. Naja mooie herinneringen aan Twente ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:50 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Heb als aandenken aan 2 jaar Enschede een tattoo laten zetten ( Nee, eigenlijk heeft die qua uitzien niks te maken met Enschede maar in mijn hart wilde ik hem PERSE in Enschede laten zetten voor mezelf, als herinnering )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |