Naja een tijdje. De quote is van anderhalf dag geledenquote:
Daaromquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Naja een tijdje. De quote is van anderhalf dag geledenOke in TOF is dat een tijdje.
Een Tukker ben je voor altijd ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:44 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ik sta nog in de OP maar ik ben geen Tukker meer.
Oeh, een bijna mede-lotgenootquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:46 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ook als ik geboren & getogen ben in het zuiden en er nu weer woon?
Ligt eraan, is Twente uit je hart ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:46 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ook als ik geboren & getogen ben in het zuiden en er nu weer woon?
Heb als aandenken aan 2 jaar Enschede een tattoo laten zetten ( Nee, eigenlijk heeft die qua uitzien niks te maken met Enschede maar in mijn hart wilde ik hem PERSE in Enschede laten zetten voor mezelf, als herinnering )quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ligt eraan, is Twente uit je hart ?
Hehe. Naja mooie herinneringen aan Twente ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:50 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Heb als aandenken aan 2 jaar Enschede een tattoo laten zetten ( Nee, eigenlijk heeft die qua uitzien niks te maken met Enschede maar in mijn hart wilde ik hem PERSE in Enschede laten zetten voor mezelf, als herinnering )
Eerste keer op mezelf wonen in Twente, dus jah, goeie herinneringen! En ik zal er ook vast wel nog een keer te vinden zijn aangezien ik er een kudde vrienden heb rondhuppelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe. Naja mooie herinneringen aan Twente ?
heel erg zuidelijk zuiden, Brunssum!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar ergens in het zuiden zit je?
Hmm, dat is inderdaad wel zuidelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:53 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
heel erg zuidelijk zuiden, Brunssum!
Waar zat je?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:53 schreef Rumille het volgende:
Mallorca was supertof. Zon, zee, strand en feesten
Mallorca heeft ook meerdere plaatsen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik gok in Mallorca, maar ik kan me vergissen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik gok in Mallorca, maar ik kan me vergissen.
Ahoi aan het Zuiden! <3 Waar kom je weg dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, dat is inderdaad wel zuidelijk
Ik ben nog zuidelijker geboren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |