uitverkocht inderdaad... Dit jaar Dancevalley voor ons...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is het uitverkocht dan?
Ga anders gewoon mee
je vakantie van 'ik ga op vakantie' ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uitverkocht inderdaad... Dit jaar Dancevalley voor ons...
Wouden eigenlijk Mysteryland maar dat viel in onze vakanties..
ja... niet eens mijn vakantie... maar die van vriendinnen.. de dames moeten naar zuid frankrijk, lekker degelijk camperen...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je vakantie van 'ik ga op vakantie' ?
hahahah nooit!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:54 schreef rulerofdeath het volgende:
of ga je met mij mee naar de zwarte cross?
Wat zei je? Dat kan ik op mijn 40e ook nog wel?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja... niet eens mijn vakantie... maar die van vriendinnen.. de dames moeten naar zuid frankrijk, lekker degelijk camperen...
degelijk camperen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja... niet eens mijn vakantie... maar die van vriendinnen.. de dames moeten naar zuid frankrijk, lekker degelijk camperen...
nooit in de geest van 'ZC is niks voor mij'quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hahahah nooit!
maar lief dat je het aanbiedt...
whahahaquote:
Je vergeet de mogelijkheid 'beide'.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nooit in de geest van 'ZC is niks voor mij'
of
nooit in de geest van 'ruler'
ojah, dat kan ookquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
alweer? je was in 2007 ook al geweest toch!
ZC lijkt me niks voor mij nee...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nooit in de geest van 'ZC is niks voor mij'
of
nooit in de geest van 'ruler'
niks mis met kamperen, maar als je 24 bent en je gaat met vriendinnen, dan is het wat minderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
En degelijke camping in zuidfrankrijk... welke zichzelf respecterende jongere doet dat nou! (24 is nog jong toch!!)
met hun vriendje... lekker knus in de tent...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niks mis met kamperen, maar als je 24 bent en je gaat met vriendinnen, dan is het wat minder
quote:Hengelose dievegge vergeet haar buit
HENGELO – Een dievegge (39) was er donderdag met haar hoofd niet bij. In een winkel aan de Brink in Hengelo liet ze haar tas in de paskamer liggen. Medewerkers van de winkel vonden de tas in de paskamer samen met afgeknipte alarmlabels. De tas bleek vol te zitten met kledingstukken. Het personeel liet de tas in het hokje liggen, in de hoop dat de vrouw terug zou komen.
Het vermoeden van het personeel bleek gegrond, de vrouw kwam terug voor de tas en verliet zonder te betalen de winkel. Buiten werd ze door een van de medewerkers staande gehouden. De politie arresteerde haar en bij nadere inspectie van de tas bleek dat ze ook gestolen kleding uit andere winkels bij zich droeg.
Kk doe ze (gelukkig) allebei dit jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uitverkocht inderdaad... Dit jaar Dancevalley voor ons...
Wouden eigenlijk Mysteryland maar dat viel in onze vakanties..
. Defqon vond ik vorig jaar niks dus dit jaar maar afgehaakt.
Geen Extrema?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kk doe ze (gelukkig) allebei dit jaar [ afbeelding ]. Defqon vond ik vorig jaar niks dus dit jaar maar afgehaakt.
Nee nog nooit geweestquote:
Tip voor volgend jaar dus, echt fantastisch zo'n dag/weekend. Alleen het gevoel al dat je niks hoeft en gewoon compleet los kan gaan op de muziek.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:55 schreef Blawh het volgende:
Ik ben nog nooit op een dancefestival o.i.d. geweest.Als ik ergens heen zou gaan, dan denk ik toch het liefst Extrema.
van welke muzieksoorten houd je dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:55 schreef Blawh het volgende:
Ik ben nog nooit op een dancefestival o.i.d. geweest.Als ik ergens heen zou gaan, dan denk ik toch het liefst Extrema.
Prog. house en electro hebben mijn voorkeur, Techno en minimal ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van welke muzieksoorten houd je dan?
edit: Pinkpop, Lowlands en Zwarte Cross staan nog wel op mijn ooit-eens-naartoe-lijstje
Eigenlijk alles, van klassiek tot trance en van geheime zender tot HardStylequote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van welke muzieksoorten houd je dan?
edit: Pinkpop, Lowlands en Zwarte Cross staan nog wel op mijn ooit-eens-naartoe-lijstje
Nog steeds geen taart gezienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:18 schreef Robinhoo het volgende:
Hello morgen jarig enzulks.
Hou vanavond verjaardag voor me maten bier drinken yeuuh
Bedanktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:19 schreef ReMcOrE het volgende:
alvast gefeliciteerd kerel![]()
(ben morgen niet op FOK!)
Bedanktquote:
quote:
quote:
tell me about the aviator?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:23 schreef Samzz het volgende:
Ik zag vandaag piloten lopen. In uniform, met aviator bril
die met Leonardo DiCaprio shizzle?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
Nu waren die piloten die ik zag niet zo geil als Leonardo... maar foei, voelde wel nattigheid
Als ze overal les mag geven waarom wil ze dan perse dat diploma hebben?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jamaar godverdomme
M'n meisje heeft daarnet haar testresultaat binnengekregen om Frans te mogen geven in Massachusetts, en voor de 6e keer gezakt. Die staat is gewoon pure bullshit, ze mag met haar papieren in iedere staat lesgeven, BEHALVE in MassachusettsZe lult iedereen omver in het Frans en is een ster in het geschreven Frans, en nķg laten die klootzakken haar keer op keer zakken
Ik heb zin om in het vliegtuig te springen en die kerels eén voor eén het daglicht uit de ogen te schoppen!
Ik durfde nog net 'hoi' te mompelen toen ze zwaaien en hoi zeidenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
en toen heb je ze aangesproken, of je maakte er een topic over op FOK! ?
Omdat op Fok! voor alles een topic wordt geopendquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durfde nog net 'hoi' te mompelen toen ze zwaaien en hoi zeiden
Waarom zou ik er een topic over openen?
Ik ben anders dan de gemiddelde Fok gebruikerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Omdat op Fok! voor alles een topic wordt geopend.
Goedzo, alles beter dan gemiddeldquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben anders dan de gemiddelde Fok gebruiker
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik vreemd benquote:
Omdat ze Boston zo leuk vindquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als ze overal les mag geven waarom wil ze dan perse dat diploma hebben?
Oke je bent Vreemd!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik vreemd benMaar dit mag ook.
Met de V van Vreemd!quote:
Neee, nee! Ik ben nu gewoon niet zoals gemiddeldquote:
Volgens Mdrop ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neee, nee! Ik ben nu gewoon niet zoals gemiddeld
Bobquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |