Ik zal het aan de secretaresse van mijn secretaresse vragenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:31 schreef pisnicht het volgende:
Ik zal mijn secretaresse eens vragen of ze dat ook ervaart.
Ik daag je uit 20000 woorden lang geen enkele typfout te maken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:33 schreef Gupje het volgende:
Of je typt gewoon foutloos en dan heb je geen spellingscontrole nodig
Your musical compatibility with DJ_Vortix is Very Highquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:35 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik daag je uit 20000 woorden lang geen enkele typfout te maken.
Of je hebt blijkbaar geen ervaring met het probleem.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:33 schreef Gupje het volgende:
Of je typt gewoon foutloos en dan heb je geen spellingscontrole nodig
pm enzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Your musical compatibility with DJ_Vortix is Very High
Music you have in common includes Opgezwolle, Pete Philly & Perquisite, De Jeugd van Tegenwoordig, Immortal Technique and Burial.
quote:
En ook geen spellingscontrole, top!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik tik mijn stukken altijd in kladblok, dan heb je dit probleem niet.
Ja, helaas is er dan ook geen opmaak, geen manier om je typfouten makkelijk te herkennen en een veel te beperkt aantal opties.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik tik mijn stukken altijd in kladblok, dan heb je dit probleem niet.
Same, en ze zit nu naast me en ze geeft TS gelijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:31 schreef pisnicht het volgende:
Ik zal mijn secretaresse eens vragen of ze dat ook ervaart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |