Die gast tikt echt niet helemaalquote:
quote:'Munsterman sprak met huisvriend Cissé'
In Voetbal International was onlangs al te lezen dat Sekou Cissé meerdere zaakwaarnemers zou hebben. Een oude huisvriend dacht dat hij de belangenbehartiger was van de Roda-aanvaller en nu blijkt dat deze oude bekende de afgelopen dagen contact had met Joop Munsterman. De voorzitter van FC Twente kreeg van de huisvriend te horen dat Cissé nog steeds dolgraag naar Enschede zou willen komen, maar dit blijkt achteraf niet waar te zijn. Cissé bood hiervoor vandaag telefonisch zijn excuses aan aan de voorzitter van de Tukkers.
Ah, Ajax.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
De soap gaat nu steeds leuker worden aangezien er een derde club concreet is geworden!
Kan alleen niet zeggen welke club.
Als dat al zo zou zijn, wellicht omdat ze Elia niet kunnen krijgen dan??quote:
PSV?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
De soap gaat nu steeds leuker worden aangezien er een derde club concreet is geworden!
Kan alleen niet zeggen welke club.
quote:Ajax grijpt naast Cissé
Van onze sportcorrespondent
KERKRADE - Tot grote verbazing van Roda JC heeft Ajax afgelopen dagen alsnog geprobeerd Sekou Cissé vast te leggen. Nadat bekend werd dat Roda JC overeenstemming had bereikt met Feyenoord over een transfersom van 3,5 miljoen euro, meldde Ajax zich ineens bij de Limburgers.
Roda JC houdt echter vast aan de met Feyenoord gesloten deal, terwijl Cissé zelf naar Feyenoord wil. Cissé komt zondag naar Rotterdam voor de medische keuring, afronding van de deal en ondertekening van zijn vierjarig contract.
De late inmenging van Ajax is opvallend, omdat de afgelopen tijd alleen Feyenoord en FC Twente naar de gunsten van Cissé dongen. De interesse van Ajax voor Cissé kan niet los worden gezien van de moeizame onderhandelingen over Eljero Elia met FC Twente.
Oh, wat zijn we toch goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wederom troeven we Ajax af met een transfer!
Ajax!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax!
Grapje toch Dirk, hè, grapje hè?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax!
Komt voor mij ook niet als verrassing. Ben blij dat het niet doorgaat.quote:
Niet gek dat Roda JC vasthoud aan de overgekomen constructie met Feyenoord. Kan er helaas niks over zeggen, maar als je op een dergelijke manier spelers haalt ben je echt een luchtkasteel dat op instorten staat!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax!
Is toch algemeen bekend dat ze geen geld hebben?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niet gek dat Roda JC vasthoud aan de overgekomen constructie met Feyenoord. Kan er helaas niks over zeggen, maar als je op een dergelijke manier spelers haalt ben je echt een luchtkasteel dat op instorten staat!
Dan zegt het toch genoeg dat je bij Ajax & Twente een hogere transfersom eruit kon onderhandelen en toch vasthoud aan de Feijenoord "deal".quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend dat ze geen geld hebben?
Feijenoord heeft Roda JC laten winnen de laatste wedstrijd en daardoor eerste optie op Cissé gekregen, nou en.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan zegt het toch genoeg dat je bij Ajax & Twente een hogere transfersom eruit kon onderhandelen en toch vasthoud aan de Feijenoord "deal".
Gezien de slotfase van die wedstrijd geloof ik daar helemaal niks van.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord heeft Roda JC laten winnen de laatste wedstrijd en daardoor eerste optie op Cissé gekregen, nou en.
Het wordt wel gesuggereerd, maar als het echt zo iets zijn het dertig geweldige acteurs.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gezien de slotfase van die wedstrijd geloof ik daar helemaal niks van.
Het verschil tussen Play-Offs en rechtstreekse degradatie was nog geen 5mm.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het wordt wel gesuggereerd, maar als het echt zo iets zijn het dertig geweldige acteurs.
Feyenoord kreeg in de slotfase een onterechte penalty mee, die benut werd en daarna kon Castro een schot van Makaay maar net redden. Voor hetzelfde geld was het toch nog verkeerd afgelopen daar.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het wordt wel gesuggereerd, maar als het echt zo iets zijn het dertig geweldige acteurs.
Ja die geruchten doen wel de rondte. Mooi he?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord heeft Roda JC laten winnen de laatste wedstrijd en daardoor eerste optie op Cissé gekregen, nou en.
Het zal mij aan me reet roesten of we zo in de Eredivisie zijn gebleven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja die geruchten doen wel de rondte. Mooi he?
Bron?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik geloof er in dit geval absoluut niet in, er zijn wel een aantal wedstrijden in het verleden waar ik twijfels bij heb.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het zal mij aan me reet roesten of we zo in de Eredivisie zijn gebleven.
Same here.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof er in dit geval absoluut niet in
Precies. Slap gelulquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Fetenoord kreeg in de slotfase een onterechte penalty mee, die benut werd en daarna kon Castro een schot van Makaay maar net redden. Voor hetzelfde geld was het toch nog verkeerd afgelopen daar.
geruchten in de wereld gebracht door een zatte vriendengroep die dachten 1+1=2 te rekenen in de kroeg.... zoiets zal het wel zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja die geruchten doen wel de rondte. Mooi he?
quote:Ajax meldde zich tevergeefs bij Roda voor Cissé
03/07/2009 09:01
Sekou Cissé blijft een gewild transferobject, ook nadat Feyenoord de komst van de aanvaller wereldkundig heeft gemaakt. Ajax meldde zich donderdag tevergeefs bij Roda JC voor de Ivoriaan.
Dinsdag liet Feyenoord-trainer Mario Been weten dat zijn club er in geslaagd is om Cissé voor de komende vier seizoenen vast te leggen, maar geheel officieel lijkt de transfer nog niet beklonken.
FC Twente is nog steeds van mening dat Cissé komend seizoen in Enschede speelt. De zaakwaarnemer van de aanvaller liet voorzitter Joop Munsterman dinsdagavond nog weten dat Cissé nog altijd van plan is naar Twente te gaan.
Cissé zelf leek dit vorige maand ook van plan te zijn. 'Ik heb mijn keuze gemaakt: ik wil naar FC Twente. Dat heb ik ook laten weten aan Mario Been van Feyenoord', vertelde hij aan Voetbal International.
Cissé speelt sinds 2004 bij Roda JC, in 133 competitieduels scoorde de Ivoriaan 24 keer. De 23-jarige aanvaller wil echter graag hogerop. Bij de club uit Kerkrade stond de zevenvoudig international nog tot medio 2011 onder contract.
toch is het best vreemd, in al die jaren bij rjc heeft ie nog nooit voor een relletje of weet ik wat gezorgd. Altijd een modelprof voor zover ik kan beoordelen. Zal dus een speeltje van de makelaars zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:37 schreef DeVinger het volgende:
Hoe kan er zoveel onduidelijkheid over een transfer ontstaan he!!!
Zondag dus gewoon gekeurd en dan is het zeker of gaan er dan nog rechtzaken en slavernij-issues opspelen?
Feyenoord Netwerkquote:Op zondag 5 juli 2009 12:41 schreef Angstgegner het volgende:
De supporters van Feyenoord knijpen hem behoorlijk. Wat een volk. Sommige heren zijn zelfs zo gek dat ze naar Parijs zijn gegaan om te kijken of Cissé in het vliegtuig. Ik zou me doodlachen als hij alsnog naar Twente zou gaan. Lees de hele soap maar op het forum van Feyenoord Netwerk.
Waarom zou je dat niet kunnen zeggen? Ben je Martin van Geel ofzo?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niet gek dat Roda JC vasthoud aan de overgekomen constructie met Feyenoord. Kan er helaas niks over zeggen, maar als je op een dergelijke manier spelers haalt ben je echt een luchtkasteel dat op instorten staat!
Misschien omdat je dan in het vervolg niks meer te weten krijgt.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen zeggen? Ben je Martin van Geel ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |