Dat zou ook kunnen, + nog iets in termijnen denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik hoorde 3 miljoen + een gedeelte van een eventuele doorverkoop.
Ik vind hem niet beter dan een Slory of Bruins die al in de Kuip rondlopen. Ik snap niet wat ie aan feyenoord toevoegd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan moet je wat vaker naar voetbalwedstrijden kijken.
Ja, want Feyenoord-spelers willen naar Roda JC terwijl ze stukken beter kunnen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmm....
Het blijft veel, maar de transfermarkt is éénmaal opgefokt. Had liever 2.25 + Hofs gehad, was best mogelijk geweest denk ik, maargoed.
Externe investering.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef pfaf het volgende:
Ik wist niet eens dat Feyenoord daar het geld voor had!
Ik ben benieuwd hoe hij het op een hoger niveau gaat doen...
Ik denk niet dat Hofs veel beter dan Roda aankan. Voor de top en ook voor clubs als Twente en Heerenveen en zelfs Feyenoord komt hij tekort.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord-spelers willen naar Roda JC terwijl ze stukken beter kunnen...
quote:
quote:Soap rond Cisse steeds merkwaardiger
dinsdag 30 juni 2009 | 23:41
TC Tubantia
ENSCHEDE - De soap rond Roda-aanvaller Sekou Cisse neemt steeds merkwaardige vormen aan. Zowel Feyenoord als Roda meldde dinsdagavond dat de twee clubs eruit zijn, maar volgens voorzitter Joop Munsterman wil de speler nog steeds naar Twente.
,,Ik heb dinsdagavond zijn zaakwaarnemer nog gesproken en die vertelde ons dat hij naar Twente wil", aldus Munsterman. ,,Of hij ook echt naar Twente komt? Dat durf ik pas te zeggen als hij bij ons op het veld staat.''
Dat dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:24 schreef M0NTANA het volgende:
Feyenoord mocht Cissé voor weinig overnemen als Feyenoord Roda op de laatste speeldag zou laten winnen.
Ah, Djibril. Al is die net op weg naar Panathinaikos. Dus is Munsterman weer te laat.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:01 schreef zjroentje het volgende:
Of Munsterman heeft het telefoonnummer van de zaakwaarnemer van een andere Cisse. Foutje bedankt.
quote:De transfersaga rond Roda JC-spits Sekou Cissé neemt bizarre vormen aan. Feyenoord en Twente vechten om zijn handtekening, maar vooralsnog staat de speler onder contract in Kerkrade.
Gido Vader, perswoordvoerder van Feyenoord, reageert woensdag tegenover NU.nl op de berichten.
"De transfer is nog niet rond. Er moeten nog zaken geregeld worden. Zodra het definitief is zetten wij het op de clubsite."
VI berichtte dinsdagavond nog dat de deal rond zou zijn. Het weekblad tekende uit de mond van Feyenoordtrainer Mario Been op dat de spits van Roda JC 'binnen' was. Ook de NOS meldt dat Cissé Feyenoorder is.
Twente
Volgens FC Twente-voorzitter Joop Munsterman wil de Ivoriaan nog steeds naar FC Twente.
"Ik heb dinsdagavond zijn zaakwaarnemer nog gesproken en die vertelde ons dat hij naar Twente wil", aldus Munsterman in de Twentsche Courant Tubantia. "Of hij ook echt naar Twente komt? Dat durf ik pas te zeggen als hij bij ons op het veld staat."
Vijf miljoen
De spits moet voor de Limburgse club naar verluidt vijf miljoen euro in het laatje brengen. Op dat gebied lijkt het kapitaalkrachtigere FC Twente de bovenhand te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |