Niet zijn station voorbij gaan hèquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Strakjes trein
Ik denk wel dat ik gha proberen te slapen
Precies!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik verwacht ook niet dat ik (veel) meer moet, maar ik zie wel!
Ja, ik doe het goed, hihiEn het is een groep die ik zelf ook leuk vind, dus dat scheelt
wel eerst langs de koffieautomaat voor een vers bakje eej, zo doen we dat hier teminstequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:52 schreef djayzz het volgende:
het brand/inbraak alarm ging net af in het kantoor, heb helemaal niks gehoord
er stonden al flink wat collega's buiten, en toen merkte ik pas dat er wat aan de hand was...
Hahha jij gaat mij niet beweren dat je na de sex niet een stukje vrolijker bentquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahaha, als je het denkt daaraan af te kunnen lezen, dan heb je het goed mis
Aah boos zeg dat danquote:
Dat scheelt zeker! Ik moet dinsdag op een groep die ik, denk ik, niet zo leuk ga vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies!![]()
InderdaadMag je best zeggen over jezelf. Dat je het leuk vindt maakt het alleen maar beter
Vlak voor en tijdens ook hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahha jij gaat mij niet beweren dat je na de sex niet een stukje vrolijker bent![]()
owja, koffie. goed ideequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:53 schreef erikje14 het volgende:
[..]
wel eerst langs de koffieautomaat voor een vers bakje eej, zo doen we dat hier teminste
Je was in gedachte ergens anders?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:52 schreef djayzz het volgende:
het brand/inbraak alarm ging net af in het kantoor, heb helemaal niks gehoord
er stonden al flink wat collega's buiten, en toen merkte ik pas dat er wat aan de hand was...
eerst langs de automaat en dan 8 verdiepingen naar beneden, wachten op de brandweer en weer terug naar boven lopen want de liften doen het dan een dag nietquote:
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat dat niet direct hier te merken zal zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
Hahha jij gaat mij niet beweren dat je na de sex niet een stukje vrolijker bent![]()
Heb je die al eens gehad?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
Dat scheelt zeker! Ik moet dinsdag op een groep die ik, denk ik, niet zo leuk ga vinden![]()
Bij de Tilburgse Kermis, denk ikquote:
Kijkquote:
Dat is ook niet altijd waar btw, ik heb best weleens sex gehad waar ik niet vrolijk van werdquote:
quote:
Niet eensquote:
Ik zit gelukkig op de 2e verdiepingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:59 schreef erikje14 het volgende:
[..]
eerst langs de automaat en dan 8 verdiepingen naar beneden, wachten op de brandweer en weer terug naar boven lopen want de liften doen het dan een dag niet
Nee, maar wel gehoordquote:
Ik vond dat écht een goede idee van mijzelfquote:Bij de Tilburgse Kermis, denk ik
gezelligquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel gehoord![]()
Daar zit één mannetje van zeven jaar die nogal de boel op stelten kan zetten haha
Jij bent echt heel goed!quote:[..]
Ik vond dat écht een goede idee van mijzelf
Neequote:
Ga doorquote:Jij bent echt heel goed!
ehm, Ik vond het ook een heel erg leuk ideequote:
Middagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:05 schreef getl0st het volgende:
Middag![]()
topic gaat zo traag als dikke stront
Ja, echt erg traagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:05 schreef getl0st het volgende:
Middag![]()
Ik heb ook weinig te melden vandaag eigenlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:05 schreef getl0st het volgende:
Middag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |