Tof!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Foto genomen op Wacken 2009![]()
Thx! Het was ook een briljant festival en het ging ook aardig los tijdens het optreden van Airbournequote:
Hoe regel je dat er over een half uur weer een ander te zien is dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:54 schreef Rekkie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar over een half uur is het weer iets anders.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hoe regel je dat er over een half uur weer een ander te zien is dan?
Volgens mij alleen windows 7, onder vista staat die optie er niet bij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Windows Vista / 7)
ohquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij alleen windows 7, onder vista staat die optie er niet bij.
Kan je daar ook foto's van een mapje uit je eigen harde schijf selecteren? Dat kan ik ff niet vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Voor Vista / XP kun je een programma'tje gebruiken. (Doe ik ook)
John's background switcher.
Heb je het origineel nog ergens?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:45 schreef Rekkie het volgende:
http://i26.tinypic.com/qsnp0p.jpg
Mijn laptop!
Ja hoor, vind 'm zelf ook mooi!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je het orgineel misschien?
Ik 'spaar' zulke achtergronden. (Windows 7 desktop roulatie)
Hoe heb je die kalender rechts gekregen? Ben benieuwd..quote:Op maandag 7 september 2009 13:03 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
http://i31.tinypic.com/flk7lt.png
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik heb een nieuwe desktop![]()
Bewerkte foto van een kerel op een Puch VS50R uit 1967
http://i29.tinypic.com/4j1fsi.png
- Even de openingspost lezen, en zoals iedereen in dit topic resizen. -
Ik heb Rainmeter (die balk bovenaan, de klok rechts boven en de sidebar)quote:Op maandag 7 september 2009 13:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe heb je die kalender rechts gekregen? Ben benieuwd..
En synchroniseren met Outlookquote:Op maandag 7 september 2009 21:30 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik heb Rainmeter (die balk bovenaan, de klok rechts boven en de sidebar)
en Rainlendar (de kalender, tasks , todo , weather) gecombineerd
Rainlendar heb ik echter gekocht aangezien je in de gratis versie niet kan syncen met Google Calendar, wat ik wel moet kunnen, zodat ik uiteindelijk op 2 computers altijd dezelfde kalender voor me zie.(10 euro is niks, als je kijkt dat mensen 60 euro betalen voor norton)
Jazeker:quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En synchroniseren met Outlook? Kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door raaavi op 08-09-2009 11:53:36 ]
heb je het originele?quote:
Thanksquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
http://www.imgdumper.nl/u(...)nywhere_But_Here.jpg (1920x1080)
Mwoah daar gaat het niet echt omquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:07 schreef ReWout het volgende:
[..]
Denken stoer te zijn met z'n filmcollectie_! Verder wel nette wallpaper moet ik zeggen.
Dat boeit ook echt gewoon voor die 1 seconde dat je aan het kijken bent welke film je 's avonds wilt zienquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mwoah daar gaat het niet echt om
gaat er meer om hoe ik ze zie, dus met die bluray covers en die plankendat is namelijk wel stoer
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:36 schreef ReWout het volgende:
[..]
Dat boeit ook echt gewoon voor die 1 seconde dat je aan het kijken bent welke film je 's avonds wilt zien.
-edit- Ik vind het zelf trouwens wel irritant bij het zoeken ik had vroeger ook zo'n soort programma'tje voor windows maar dat bemoeilijkte het zoeken van welke film erg... Geef maar gewoon de titel dan weet ik toch al waar die over gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |