Ik heb je uitnodiging al wel voor je klaar liggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, de noob versie. Dan blijf ik maar weg; ik ben tenslotte geen noob
Ik moet toch echt weigeren deze keer; ik ben geen noobquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb je uitnodiging al wel voor je klaar liggen
0wned after allquote:De Italiaanse Johanna Ganthaler leek het grootste geluk van de wereld te hebben. Ze had namelijk een ticket voor de Air France rampvlucht AF447, maar kwam te laat aan en mocht niet meer instappen. Ze was samen met haar man op vakantie in Brazilië geweest en miste op 1 juni de Franse Airbus naar Parijs, het toestel dat later die dag met 228 inzittenden een dodelijke crash in de oceaan zou maken. Laatkomer Ganthaler nam de volgende vlucht en ontsnapte zo aan de dood. Maar haar geluk duurde niet lang. Kort erna raakte de vrouw in de buurt van Kufstein, Oostenrijk, met haar auto van de weg, waarbij ze overleed.
Final Destinationquote:
My thought exactly.quote:
Ahoiquote:
Nee, hoor ik ben er nog B_D. Ben beetje druk bezig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:44 schreef Leia het volgende:
Hey! Nu wil ik nét met BoWa en Jitzzzze over oldbies zaken gaan praten gaan ze allebei weg.
Ben je aan 't doen dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, hoor ik ben er nog B_D. Ben beetje druk bezig.
Moet je je mod rechten weg geven.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ben er ook nog. Maar ook ik druk aan de belleritus en mailtjes tikken.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er in je kontje zit
Ik wil het allemaal niet weten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wolvendagen blijkt een piemel te hebben
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Moet je je mod rechten weg geven.
*hintdagdag*hint
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Moet je je mod rechten weg geven.
*hintjitzzzze*hint
Hoezo wat is er mis met Shoarma en Ade ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:24 schreef dagdag het volgende:
wanneer stopt adelante en swarmahoer met mod zijn
dan kunnen kurk droog en ik vervangen
Niks.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo wat is er mis met Shoarma en Ade ?
niks maar klb gaat erop vooruit , er moet vernieuwing komen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
niks.. nja ade zien we nooit. Maar wij zijn misschien beter?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Swarma is zo consequent als een doperwtje. En hypocriet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet alleen swarma, wel meer crewleden zijn dat. Inconsequent bedoel ik dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:31 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Swarma is zo consequent als een doperwtje. En hypocriet.
nog welquote:
Volgens mij is dat een toelatingseis.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet alleen swarma, wel meer crewleden zijn dat. Inconsequent bedoel ik dan.
Nouja, ik kom niet zoveel buiten KLB dus dat zou ik verder niet weten. Hooguit LIF & MUZ. Het valt me in KLB gewoon erg op.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet alleen swarma, wel meer crewleden zijn dat. Inconsequent bedoel ik dan.
Ja, je kan het gewoon moeilijk 1 mod kwalijk namen wanneer het hele beleid zo krom als een hoepel en inconsequent is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een toelatingseis.
Dat bedoel ik; daarom moet je van jezelf al inconsequent zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, je kan het gewoon moeilijk 1 mod kwalijk namen wanneer het hele beleid zo krom als een hoepel en inconsequent is.
In andere fora hoeft men vaak ook minder hard op te treden, KLB zit wat dat betreft wel vol met baggerusers, dat dan weer wel, maar dat doet niks af aan het feit dat er geen rechte lijn in moderatie en bannen zit. Zoals ik gister nog aangaf over dat painttopic over Emi terwijl de dag ervoor nog 2 users een weekban kregen voor het afzeiken van diezelfde persoon.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:37 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nouja, ik kom niet zoveel buiten KLB dus dat zou ik verder niet weten. Hooguit LIF & MUZ. Het valt me in KLB gewoon erg op.
rond half 5quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |