quote:
quote:
Nee, die komt er niet!quote:
En de uitvoering aan onsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Laat goeie ideeën maar aan mij over
Ik wist alleen "nieuwe kap kopen" en "blind meet" heb ik half in slaap gelezen volgens mijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nieuwe kap kopen, naar mijn broer in vlissingen, touren, en een blind meet
Ja denk het welquote:
Jammer dat hij niet meer komtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Nu had dawg er moeten zijn .. die had er vast zo:bijgezeten
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:43 schreef heksehiel het volgende:
Ik zou willen knuffelen, stoeien, neuken, lachen, slapen, eten, series kijken, buiten in de zon hangen, relaxen in willekeurige volgorde![]()
Arnhem was het toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Laat goeie ideeën maar aan mij over
quote:
Private!quote:
En nog ben je niet wakker zeker?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wist alleen "nieuwe kap kopen" en "blind meet" heb ik half in slaap gelezen volgens mij
Voor zo'n weekendquote:
Lekker rustig in de tuin liggen dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup, zonder overwaaiende defqon beats
Zeer verleidelijk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup, zonder overwaaiende defqon beats
Je had al onderweg moeten zijn man !quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeer verleidelijk!
Vanaf hoe laat kan je?
Knappe mensen krijgen meer gedaan en hebben een betere positie in het leven. That how it isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:46 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hoezo? Dat vind ik dus zo raar aan mensen.....ik vind het niet leuk wanneer aantrekkelijkere mensen meer gedaan krijgen.......we zijn allemaal toch gelijk......en als ik dit vind........ben ik dus lelijk of niet knap?
rare mensen hier op de wereld
Jup, It's sad but it's lifequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Knappe mensen krijgen meer gedaan en hebben een betere positie in het leven. That how it is
dit keer bij mij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |