De zon gaat niet lekker zo rond de zomer. Ik vind lange dagen chill, gewoon tot 11 uur licht buiten prima! Echt prima ik ben niet de moeilijkste...
Maar wat er bij mij niet in kan... Het is gewoon fakking arelaxt dat de zon zo vroeg opkomt. Als ik een afterpartido wil houden tot half 8 moet ik dat zelf weten. Maar nu is er die fakking zonno die roet in het eten gooit. Ik vind het veel te licht. Mijn maatjes die er nog zijn trekken het ook slecht.
De enige conclusie die ik hieruit kan trekken: s avonds lang licht prima maar hé doe reëel en pak gewoon lekker s ochtends het donker nog mee... Gewoon die zwarte meuk alles donker blauw meestal, soms neon verlichting om iets op te lichten maar de sfeer is duidelijk. Grauw donker en af en toe een lampje... Prima gewoon tot 9 uur. Kun je lekker slapen nog en partyen mocht je dat willen, daarna gewoon licht in 1x en dat zo mooi zijn..
Klacht: zo stoned en onder de paddo's dat ik al ongeveer een uur het gevoel heb dat ik aan het pissen ben (in mijn broek) terwijl dat niet zo is!
Klacht extra superplus bonus in de reclame:
Veel te leip nummer vanaf 0:49!!!
later,
stigma