Acda en de Munnik is de enige kwaliteit die in Nederlands nog wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:45 schreef TC03 het volgende:
Nederlandstalige popmuziek =
Oh hij zingt Engels. Evengoed dramatisch.
Spinvis is ook best cool.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Acda en de Munnik is de enige kwaliteit die in Nederlands nog wordt gemaakt.
Frans Bauer en Jan Smit zingen ook nog steedsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:47 schreef doubleyouteaare het volgende:
Het wordt tijd dat ie een paar poliepen op z'n stembanden krijgt idd.
niet alles over 1 kammetje scheren hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:45 schreef TC03 het volgende:
Nederlandstalige popmuziek =
Oh hij zingt Engels. Evengoed dramatisch.
Waar dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:48 schreef prupke het volgende:
[..]
niet alles over 1 kammetje scheren he
er is genoeg neerlands talent (ook al zingen ze engelstalig )
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Frans Bauer en Jan Smit zingen ook nog steeds weer![]()
Net als Bruce Springsteen "the boss"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:48 schreef Lamon het volgende:
Waarom noemen ze die gast eigenlijk op 3fm altijd "The man!"?
Verder geen waardeoordeel, want het is niet mijn muziek, maar het is zooh irritant...
Die genetische mislukkingen maken geen muziek hoorquote:
Wat is daar bijzonder aan. 13 in een dozijn muziek die overhyped is door DWDD.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind Moke redelijk veelbelovend.
In verhouding dan...
door het hele land heenquote:
Golden Earring? Je bedoelt die band met "de beste drummer van Nederlands" waardoor iedere drummer ze uitkotst?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:55 schreef prupke het volgende:
[..]
door het hele land heen
ik noem ff wat : golden earring, urban dance squad, herman Brood &wild romance, gruppo sportivo,
anouk (onbekende band : groeten uit jan jansen)
en nog heel wat meer
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nog niets, daarom dat in verhouding, maar ze zouden nog wat kunnen worden...
Maar ja, ik vond het tweede album van Krezip ook goed, dus mijn smaak valt te betwisten.
ok barry hay is geen rasnederlander....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Golden Earring? Je bedoelt die band met "de beste drummer van Nederlands" waardoor iedere drummer ze uitkotst?
Herman brood is dood.(rijmt)
Anouk woont in VS.
Rest ken ik niet.
een klein klifje is voldoende.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:42 schreef EdAtTheBar het volgende:
Why won't you hooooooold on I'll sing you a little loooooove song![]()
Kan iemand die mislukte dwerg niet van een klif afgooien?
Muzieksmaak is subjectief. Wat de één bagger vind is voor de ander audiohoning.quote:
Nee het gaat om huidig Nederlands talent.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:02 schreef prupke het volgende:
[..]
ok barry hay is geen rasnederlander....
maar de rest wel zover ik weet
En het gaat om neerlands talent... niet waar ze nu uithangen....
Meer om wat ze gepresteerd hebben...
indien je iets niet kent/weet.... je hebt altijd je wiki nog of youtube
En schaam je niet hoor , ik kan ook nog veel leren
Johan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:58 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Kyteman, Coparck, Voicst, HitmeTV, A Balladeer.
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Muzieksmaak is subjectief. Wat de één bagger vind is voor de ander audiohoning.
Pete Philly en Perquisite niet vergetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Acda en de Munnik is de enige kwaliteit die in Nederlands nog wordt gemaakt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:58 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Kyteman, Coparck, Voicst, HitmeTV, A Balladeer.
Ben je gek.quote:
..maar toch met grenzen natuurlijk. Iedereen die ooit mee heeft lopen janken met Gordon of Gerard Joling, mogen van mij hun eigen provincie krijgen, met hele hoge hekken eromheen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:03 schreef cerror het volgende:
Muzieksmaak is subjectief. Wat de één bagger vind is voor de ander audiohoning.
Ik kan anders hard gaan bij een beetje kwaliteit polka.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
..maar toch met grenzen natuurlijk. Iedereen die ooit mee heeft lopen janken met Gordon of Gerard Joling, mogen van mij hun eigen provincie krijgen, met hele hoge hekken eromheen.
Polka is niet aan mij besteed helaas, tenzij het van Weird Al Yankovic komt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kan anders hard gaan bij een beetje kwaliteit polka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |