Heul niet, we hebben hier een Citroënquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik rij met mijn multipla lul in je moeder
Druten. Wtf waar ligt dat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:19 schreef desram. het volgende:
[..]
Snorry
K heb wel familie in Druten, ook niet zo gek ver weg :p
hey! Ik wou dat multipla gelul afsluiten door geen multipla in de op te doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Langzame luie Multipla rijder
[..]
Heul niet, we hebben hier een Citroën
je moeder was gisteren langzaamquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Langzame luie Multipla rijder
[..]
Heul niet, we hebben hier een Citroën
Daarom vocht je zeker voor de lapoquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hey! Ik wou dat multipla gelul afsluiten door geen multipla in de op te doen
Maar wel zeggen dat mn ma naar kak ruikt hèquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hey! Ik wou dat multipla gelul afsluiten door geen multipla in de op te doen
Migraine?quote:
Lul, waarom quote je me nou twee keer?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
je moeder was gisteren langzaam
Wees blij dat ik de lapo heb. Bij anderen kan je 10 minuten wachten voordat die nieuwe er is
ik binnen 5quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lul, waarom quote je me nou twee keer?
Ik open de nieuwe altijd binnen een halve minuut luie aap
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb morgen trouwens een theaterdag van 9 tot 9 waardoor ik veul te laat naar een verjaardag kan![]()
WAUW!!1quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik niet meegemaakt maar de baggerSC nog wel dus ik weet hoe het was ja
quote:
Ik heb het millenium nog meegemaaktquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
oh valt nog mee ook.. bij nummer 146 was ik er al.. Was er niet toen yvonne ingreep omdat maandban
NOU IK ANDERS NIET HOOR!quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja inderdaad.. sommige zijn namelijk vergeten hoe het toen was!
baasquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb het millenium nog meegemaakt
quote:
REVEAL URSELF!quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:33 schreef desram. het volgende:
Toen den 100 nog niet was bereikt was het tof.
moet je met je handen je hoofd masseren of op je ogen drukkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
En als ik de trap of ren voel ik mijn hart in mijn hoofd kloppen ofzo, zoeen kloppende pijn.
Ik had een ban toen. Misschien nog wel beter als erin kunnen postenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb het millenium nog meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |